mad men …si urmarea…

imi era mult prea somn ca sa mai continui…:) insa, dincolo de comentariile rautacioase de-a dreptul, serialul merita vazut. si ca poveste si ca realizare. 

mad men arata povestea din lumina reflectoarelor, dar mai cu seama zona din spatele scenei, acolo unde oamenii sunt dezbracati de stralucirea si mirajul publicitatii si raman doar niste oameni ale caror vieti sunt influentate de profesie. nu in cel mai fericit fel. 

nu-si propune sa urmeze tiparul holywoodian cu happy endings. e clar ca toti suntem influentati in viata de profesia pe care o avem, intr-o mai mare sau mai mica masura. dar cred ca cel mai important e felul in care ne pastram tinuta morala in diferite contexte. si daca te uiti cu atentie la serial …si incerci sa citesti printre randuri, vezi oameni „mari” ca pozitie sociala, dar mici in viata particulara, lipsiti de curajul de a se asuma, lasi in relatiile interumane pentru ca minciuna face parte integranta din fiinta lor. aproape genetic…

lumini si umbre. situatii reale din viata. armuri stralucitoare la suprafata, haine de cersetori pe dinauntru. e un gust amar, dar face parte din viata. din viata unora…a acelora care lasa umbrele sa le conduca viata si sa acopere lumina. cand lucrurile ar fi mult mai simple altfel…sigur ca pare mult mai simplu sa alegi ce ti-e mai simplu de facut, chiar daca e negativ, in loc sa depui un efort ceva mai mare pentru lucruri pozitive. si facem toti astfel de erori in viata. valoarea erorii insa, cred ca tine de cat esti de dispus sa incalci…verticalitatea, moralitatea, onestitatea, responsabilitatea… si asta da masura fiecaruia dintre noi. 

si mai e ceva: egoismul. a nu-ti pasa decat de propria persoana, fara sa te gandesti la cum ii poate afecta un gest, o actiune sau o decizie, pe cei mai apropiati. 

dupa cum spuneam serialul trebuie vazut si simtit!

si l-as recomanda si ca material de training tuturor celor din agentiile romanesti. de la top management in jos. de vazut zilnic pana la obsesie. invatati despre cum se abordeaza un client, cum se face o prezentare, cum se concediaza un client daca e cazul si mai ales pana unde, onor clientul are voie sa intervina in a influenta munca agentiei.

si mai ales, l-as recomanda clientilor nostri minunati, care nu numai ca nu stiu marketing (ma scuzati, dar se vede pe piata masura profesionalimului!)  dar sunt lipsiti si de eleganta si de bun simt. imi pare rau pentru generalizare. am avut sansa sa intalnesc si oameni capabili si extrem de buni ca profesionisti. dar sunt putini…din ce in ce mai putini…si cu siguranta imi vor da dreptate.

iar pentru pustii din publicitate sau cei care vor publicitate: lasati-va! puneti burta pe carte, analizati-va si nu intrati in publicitate daca nu aveti chemare! si ca ajutor, puneti-va intrabrea: ati fi gata sa renuntati la tot ca sa faceti publicitate? nu mintiti. raspunsul trebuie sa vi-l dati voua! nu va mintiti! sunteti voi cu voi! 

si-acum, la treaba zic!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s