pozele mele

n-am pretentia de a ma numi fotograf. nu-mi doresc asta. imi place sa fac poze, insa. pe vremuri stiam si cateva lucruri de la tatal meu. cred ca inca mai tin minte cum se developeaza un film si cum se fac pozele, care e ordinea substantelor si daca imi scormon si mai adanc in memorie imi amintesc si lectiile despre incadrare, lumina, subiect, expunere si alte cele. doar ca refuz organic. fac poze, doar pentru ce simt in momentul acela vis a vis de ceea ce fotograiez. si este un sentiment unic. daca nu stiu ceva, intreb. normal si firesc si pentru ca sunt curioasa. nu pentru ca vreau sa fur meseria cuiva. mi s-a spus ca fiecare poza trebuie sa aiba o poveste ca sa transmita. pentru mine, fiecare poza in sine are o poveste si daca sunt intrebata, o spun. 

deci fac poze pentru sentiment in sine. fac poze, pentru ca imi place sa retraiesc sentimente frumoase si unice. fac poze pentru ca mie, acele cadre imi spun o poveste. 

e la fel ca atunci cand scriu. si ca in rarele momente in care imi amintesc partituri inregi de pe vremea cand faceam vioara. si la fel ca atunci cand incerc stangaci sa desenez lucruri si imi amintesc de Bocancel – profesorul meu de pictura…

dar in viata am decis ca nu voi transforma placerile in profesii. am gresit o singura data fundamental si pe viata: cand m-am lasat prinsa in publicitate. dar este singura mea greseala care imi face si bine cand imi amintesc de ea. pentru ca o traiesc zilnic.

in rest, totul sta cuminte asezat pe rafturi clare. uneori ies singure de pe rafturi si vin in prim planul vietii mele ca sa o lumineze. apoi se retrag din nou linistite si asteapta un nou timp pentru ele.

cred ca foarte pe scrut am vrut sa spun ca fac poze in primul rand pentru mine. daca se mai bucura si altcineva cand le vede, cu atat mai mare e bucuria din sufletul meu.

si atat!

Lasă un răspuns

