mutatul ca stare de spirit

Mutatul, la mine, a devenit mai mult o stare de spirit. In opinia unora asta inseamna superficialitate. Pentru mine inseamna libertatea si lumina. A nu sta foarte mult intr-un loc inseamna a nu te complace in ceva de care apoi sa nu  te mai poti desprinde pentru ca intervin comoditatea si obisnuinta. Apoi mutatul inseamna refresh pentru tot sistemul. Un nou inceput…noi orizonturi…vise noi…sperante noi….

Nu-mi place faza cu impachetatul. Pentru ca ceva se termina…bun sau mai putin bun, frumos sau mai putin frumos ….se termina…un gand usor depresiv nu-mi da pace: acela ca pana la urma si ce e frumos si ce e urat se termina. Evident ca e regretabil cand ceva frumos se termina. Sau ceva care ar fi avut potential de frumos. Fac un gest cu mana in aer ca si cum as vrea sa alung gandul si impachetez vesel pentru ca abia astept mutarea. Si astfel actiunea pe care initial o simt ca pe o poavara in suflet se transforma in bucurie si efervescenta.

Imi place la nebunie sa despachetez. Sa-mi regasesc lucrurile, amintirile…chestii care ma fac sa zambesc nostalgic sau sa rad in hohote.

Apoi vine partea cu aranjatul. Challenge-ul mare e sa gasesc locul potrivit pentru fiecare maruntis ca si cum fiecare loc in parte ar fi fost din start construit pentru acesta. E placut. E reinventare.

Aaaa….prima noapte. Chiar daca stiu patul pe de rost, e ca si cum as dormi intr-un pat nou nout. E placut. Ma face sa ma cocolosesc ca un copil la sanul mamei, asteptand parca sa ma ia patul in brate. Si o face caci dupa oboseala acumulata peste zi, emotiile, efervescenta cad intr-un somn binecuvantat….sau dimpotriva….ma asez in pat si imi dau seama ca nu pot sa adorm. Si astept ceva…ca si cum as astepta sa vina “marea liniste” care sa ma asurzeasca. Si pandesc fiecare secunda si-mi masor respiratia si o ascult ca sa-mi dau seama cum se aude in noua casa. Si mai sunt si sunetele….aaaaaa sunete noi cu care nu sunt obisnuita. Unele ma sperie un pic. Altele imi par prietenoase. Asa ca mai fac o tura prin noua casa si mangai pereti si obiecte. Chiar nu ma intereseaza ca e “doar” o casa inchiriata. E noua mea casa. O iubesc si ma bucur pentru energia pe care o primesc.

Maine dimineata stiu ca din nou visele mele se vor implini!

ale voastre?

2 gânduri despre „mutatul ca stare de spirit

  1. hai merci!🙂 ma bucur ca-ti place. am fost intrebata de ce nu scriu ca oamenii seriosi despre publicitate (ca asta am facut). am descoperit ca e o forma de relaxare foarte buna. si m-am saturat de publicitatea comentata. mai bine scriu despre intamplari normale🙂
    merci pentru comentariu. sper sa te mai vad pe aici

    Apreciază

Lasă un răspuns

