ai lua a doua sansa sau nu?

e o liniste apasatoare la mine in casa in seara asta. dupa foarte multa vreme e extrem de liniste. nu muzica, nu televizor deschis…nimic…nu ma simt foarte confortabil, dar savurez intr-un anumit fel soiul acesta de liniste linistita. aproape ca asurzesc…

habr nu am despre ce vreau sa scriu. pur si simplu tastez si gata. in capul meu e miscare brownina de-a dreptul.

azi m-a framantat o intrebare. daca cineva greseste grav in fata altei persoane si i se mai acorda o sansa, care ar trebui sa fie reactia corecta: „am nevoie sa ma mai gandesc cateva zile” sau ar trebui sa prinda acest moment ca pe o mana cereasca si sa faca tot ce ii sta in putere sa repare greseala?…

ma gandesc daca in viata asta mi-a acordat cineva o a doua sansa si nu gasesc nimic. si continui sa scormonesc din ce in ce mai adanc in amintiri…nu! nimic!

dar incerc sa ma pun in aceasta situatie si stiu ca fara nici o urma de ezitare as considera ca l-am prins pe dumnezeu de-un picior si as prinde mana care mi se ofera – sansa adica. si m-as da peste cap sa fac tot ce pot si din toata fiinta mea sa indrept lucrurile. si stiu ca pentru foarte mult vreme as avea constiinta extrem de incarcata cu acea greseala. daca insa as considera ca desi mi se da o sansa, dar pentru mine lucrurile nu mai pot continua in directia respectiva as spune foarte franc „multumesc, dar nu”. dar in nici un caz n-as veni cu „sa ma mai gandesc cateva zile”. asta mi se pare minciuna in primul rand fata de sine…si lipsa de asumare / autoasumare.

dar poate ca eu gresesc daca ma gandesc asa. yeaaahhhh….si prea multa diversitate strica uneori:)

am sa elimin intrebarea asta din capul meu. 

si imi doresc din tot sufletul ca maine sa fie soare. mult soare! am nevoie de asta!

Lasă un răspuns

