amestecate

Am sa incep cu finalul. Va urez de pe acum Sarbatori frumoase, asa cum le visati si un an mai bun decat oricare dintre cei care au fost pana acum!

Asta pentru ca habar nu am ce o sa mai scriu in continuare…si sa nu asteptati pana la final, pentru urari.

Cum eu anul acesta o sa dau skip sarbatorilor, singurul moment in care voi sarbatori va fi de Revelion….ala de care v-am mai zis ca nu stiu cum o sa rezist la multime de btitzi peste creierul meu. Asa ca prea multe proleme nu imi fac. 

Oamenii din jurul meu daca nu si-au facut planuri pana acum ori distrug ce au ori cauta pe ultima suta de metri sa faca ceva. Oricare dintre aceste directii insa, inseamna, la final, ca fac ceva….adica nu stau ei chiar degeaba 😀

Fetele au intrat in fibrilatia finala a alegerii tinutelor. Eu am scapat si de problema asta….dar va vand un pont: daca anul trecut prin lumea modei se vorbea de tinute electrice, anul acesta tendinta e catre culori pastelate, taieturi simple si bijuterii cu cel putin o piatra pretioasa. Asa ca baieti aveti mare grija ca diamantele sunt scumpe. Ma refer la cele reale 🙂

Si mai umbla zvonul prin lumea modei ca ar fi de bun augur ca in noaptea de Revelion sa aveti o perla de 6 kr. musai adevarata.

deci am lamurit-o si cu moda….ba nu! vedeti ca nu se mai poarta pantofii aia tembel de bonti in varf si rotunjiti nevoie mare. Din categoria traditii culinare romanesti: se spune ca in noaptea de Anul Nou este bine sa aveti pe masa din fiecare tip de carne cate putin. se incepe cu pestele si nu se mananca pui! am ras cand am auzit asta si am intrebat de ce taman puiul nu se mananca. „pai nu vrei sa fii proasta ca gaina tot anul”….am ras cu lacrimi….sincera sa fiu imi ajunge un an in care am fost asa si nu as vrea sa repet experienta :))))))))

As scrie mult si frumos, dar nu am neaparat starea necesara. in cateva ore voi fi in avion in drumul meu deschizator de drumuri. Si mi-e frica. Imi doresc atat de mult sa imi reuseasca proiectul la care muncesc de cateva luni si imi e frica de mor! In plus imi lipseste ceva extrem de important din interiorul meu si va trebui sa compensez asta cumva. Dar nu mor caii cand vor cainii!…se spune….iar eu cred in asta, chiar daca asta inseamna ca sunt in momentul in care trebuie sa ma calc pe mine in picioare pana la desfiintare ca sa pot merge mai departe.

Neaaaahhhhh….nu va faceti griji…cred ca e un pic din anxietatea de dinaintea plecarii…

si atat…..

Lasă un răspuns

