Am observat

…ca ma asteapta la cotitura! nu stiu cine sunt, dar cu mare bucurie scriu pentru ei. Nu comenteaza, sau cuminti. Stiu ca eu nu dorm noaptea, iar dimineata ei vin repede si citesc.

Ei, uneori nu am chef de scris sau pur si simplu nu am despre ce sa scriu.

De aceea spun acum: sunt foarte fericita ca ma vizitati! Mi-ar placea sa si comentati, dar nu neaparat.

O sa ma straduiesc mai mult sa am experiente zilnice, astfel incat noaptea sa pot scrie, iar voi, dimineata sa cititi!

De luni! 🙂

Va imbratisez pe toti!

Lasă un răspuns

