Pana unde?

Nu voiam sa scriu despre asta, dar deja nu mai suport.

Sigur ca departamentele de vanzari ale celor doua televiziuni – Vantalitatea si Voiculescu 3 –  au explodat. Proiecte numite „last minute offer” au zburat catre marii clienti, telefoanele si mailurile s-au incins, planurile de media s-au dus dracului si s-au refacut, costurile sunt speciale. Ce mama dracului, doar e situatie de criza, nu? Asta ne scuza! Ratiunile comerciale primeaza, bunul simt e o notiune perimata. Hai sa facem din moartea unui om un adevarat spectacol de televiziune. Nici PR-ul nu e pe moka. Politicieni retarzi sau schizoizi, VIP-uri mioritice si altii ca ei s-au inghesuit in sticla.

Pe locul doi, purtatorul de cuvant al lui Boc si boacana lui dintr-un club cu manele. Chiar e de interes national, ca o alta scursura a societatii actuale se imbata si face scandal prin cluburi de fitze. Pe bune! O fi de la criza….sau nu….

Criza din cercetare e un subiect prea mic. Nici macar nu mai conteaza. La ce ne trebuie noua cercetare? Adica de ce sa platim creierul? Mai bine dam bani la circ. Nu, doamna Novac, nu e vorba despre circul dumneavoastra, care e in niste cercetari din care veti iesi la fel de blonda si luminoasa ca de obicei. Nu ca as fi uitat teapa luata….Cuvantul circ are mai multe conotatii (=sensuri) in limba romana, iar daca nu ma credeti, exista o carte foarte groasa, in mai multe volume, care se numeste Dictionarul Explicativ al Limbii Romane. Aceea care se vorbeste, dar mai cu seama se scrie corect!!!

Vorbeam cu ceva vreme in urma despre tehnica manipularii prin abaterea atentiei societatii de la subiectele reale la subiecte artificiale. Ring a bell?…

Insa mi se pare penibil, cel putin, ca mereu ne amintim despre valori, din orice domeniu ar fi acestea, abia cand dispar. Daca pana nu demult aveam emisiuni in care vedeam acele personalitati in momentele frumoase, acum avem adevarate spectacole. Cu sicrie si popi, cu tot felul de necunoscuti plini de lacrimi.

Nastase are strategie desteapta – scrie pe blogul lui si o multime de ….oameni…comenteaza. Macar Geoana s-a dus la concert la Sting. Nu ca ar fi inteles ceva playboy-ul de Primaverii, dar macar a stat in banca lui, neamestecandu-se in cloaca asta. Ma rog…nu e timpul pierdut. Inmormantarea e abia vineri.

Din nou ne-am facut de ras ca natie. Suntem ieftini. Suntem mici. Si nici macar nu ne e rusine cu asta. Apanajul prostului e ca e fudul. Voila!

Sarbii au pus pret pe capul criminalului, politia ungara nu a stat nici ea cu mainile in san, i-a prins pe cei din gasca asasinului si ofera si recompensa pentru informatii care pot duce la prinderea faptasului. Politia romana asigura paza cortegiului funerar!!!

Media ungara a respectat momentul, presa internationala scrie foarte frumos. In Romania, se vand oferte de publicitate si se face PR.

Mie imi este rusine!

Sa dormiti voi bine!

4 gânduri despre „Pana unde?

  1. Esti unul din oamenii care inca nu au obosit, pe care inca nu i-a cuprins lehamitea judecand lumea in care traim (vorbesc de Romania cu toate zoaiele ei).
    Dupa parerea mea esti unul din oamenii care inca nu au inteles, care mai lupta, care inca se joaca de-a Don Quijote.
    Bafta!
    Eu nu mai pot si nici nu mai vreu sa fac dintr-astea. Privesc doar asa, cu un zambet superior la cei care inca se mai zbat.
    Romania are doar o singura sansa! O catastrofa! O bomba nucleara! Doar asta ne-ar putea trezi! Si nici de asta nu-s prea sigur

    Apreciază

  2. Poate pentru ca m-a cuprins lehamitea, lupt, cu convingerea ca se pot schimba lucruri si mentalitati. Iata un alt punct de vedere.
    Imi venea sa-ti spun „bine ca esti tu destept”, dar nu e cazul. Multumesc pentru urari. Dar nu de bafta e nevoie in lumea asta, ci de ceva mult mai profund.
    Stai tu si priveste superior. Eventual cu o sticla de vodca langa. Am auzit ca unii considera ca ajuta.
    Nu sunt adeptul violentei de nici o natura, deci dezaprob bombe si alte cele. Educatia are efecte mult mai benefice. Si e ceva de care nu dispun foarte multi.
    Dar, dupa cum am spus de foarte multe ori, depinde de modul in care privesti lumea. Iar daca gandesti si actionezi negativ, primesti, in fond, ceea ce dai. Deci…priveste in continuare superior si singur. Eu am nevoie organica de oameni si ma bucur cand si ei considera ca au nevoie de mine, pentru ca in fond traim intr-o societate…mai buna sau mai putin buna. Rau poate face orice prost. Am spus de multe ori ca m-am saturat si as pleca din tara asta. Si cu toate astea ina nu o fac, pentru ca nu consider ca am acoperit toata plaja de posibilitati de a face ceva bun aici. Pe de alta parte, odata plecata, sunt convinsa ca voi reusi prin vocea mea sau prin actiunile mele, sa fac bine si sa schimb lucrurile in bine aici. Asta este intentia mea, dar nu, in nici un caz nu abandonez lupta. As fi superficiala.
    Si in final, daca prea multe vorbe ale mele nu au adus concluzia concreta, iata: nu sunt de acord cu tine. In fond, ce faci (ca actiune concreta) sa fie mai bine? Sa-ti fie mai bine?….

    Apreciază

  3. Ce fac ca sa fie mai bine? Pai uite un lucru simplu: Incerc sa traiesc fiecare zi astfel incat sa nu-mi fie rusine mai tarziu. E un lucru care ma ajuta pe mine, pe familia mea, pe cei cu care interactionez.

    Chestia cu „zambetul superior” era o autoironie (poate prea fina).
    Dar nu pot sa cred ca ai crezut ca vorbesc la propriu de o bomba :)(si chiar daca as fi vorbit serios, bombele au efect la un popor cum sunt japonezii nu la romani )
    Atitudinea mea are la baza faptul ca nu mai putem avea o speranta colectiva de mai bine din cateva motive:
    1. Mandria de a fi roman, nationalismul (care poate fi si rational nu doar becalian sau vadim-ian), educatia, moralitatea sunt mai nou notiuni devalorizate si nepopulare.
    2. Clasa politica actuala de care depinde „binele general” nu imi da nici un motiv sa fiu optimist.
    3. „Boborul”… care voteaza „garantat Vanghelie” (apropo, am auzit ca vrea sa fie presedinte)

    Sunt 20 de ani de la „revolutie”… Eu nu mai am rabdare.
    A fost o vreme cand eram ca tine. Dar mi-am dat seama ca lucrurile cu adevarat importante care se pot intampla cu tara asta nu prea depind de noi iar cei care ne conduc si care ar putea misca ceva nu fac parte din generatia pasoptistilor.
    Asa ca nu-mi ramane decat sa-mi fac treaba in „sfera mea de influenta” si sa astept „bomba”.
    (p.s. imi place cand irit lumea, prefer asta indiferentei 🙂 )

    Apreciază

  4. Ma inclin in fata profunzimii domniei voastre si promit ca data viitoare sa fiu mai atenta la subtilitati! 🙂
    Indiferenta poate fi contracarata si prin alte tipuri de reactii decat sa iriti lumea. La reactii pozitive te-ai gandit? E doar o sugestie umila 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

