Deci iar ma mut!

stati asa ca eu rad in hohote!….inca un pic…..

asa…deci chiar ma mut….pe bune! Si daca data trecuta se simtea tensiunea din spatele randurilor mele, de data asta ar trebui sa simtiti rapsodia. A venit  primavara!

De data asta si eu si lucrurile mele suntem cu mult mai oragnizate. Am stabilit totul pana in cele mai mici detalii, lucrurile stau cuminti si asteapta in ordine cutiile cu etichete in care vor intra.

Si de data asta mutarea mea e cu adevarat un nou inceput. Pe curat.

Am un copacel in curte. Mic inca, dar foarte vesel. Azi si-a dezvaluit in fata mea primii muguri. Nu stiu inca ce e. Important e ca e verde, viu si e in fata ferestrei mele imense de la dormitor.

Stiu ca nu va intereseaza asta. Poate ca ati zambit, poate ca sunteti doar ingaduitori cu mine. Nu va stiu pe toti cine sunteti, dar va simt foarte aproape si va multumesc pentru asta.

Am sa revin in cateva zile cu noi intamplari. Stiti deja ca intotdeauna mi se intampla lucruri minunate! :))

Acu’ va pup pe frunte de somn usor si ma retrag si eu sa visez la noul meu univers. Sa aveti vise leganacioase!

Lasă un răspuns

