Raport despre starea natiunii…cum ar veni…

am reusit sa strang cam 90% din textile.

dioda, cainele meu, nu mai intelege nimic. sau intelege si s-a saturat. si eu m-am saturat de mutat. de fapt nici mie si nici lui nu ne=a placut casa pe care o vom parasi in urmatoarele 48 de ore. din foarte multe motive.

asa ca el m-a ajutat cum a putut. cum incepeam sa umplu cate un sac se urca pe el si se invartea ca un titirez. si latra la mine. nu plec, vere, nicaieri fara tine. inca nu ai inteles ca nimeni nu mi te poate lua? offff dragostea e mare. macar de a lui ma pot bucura cu adevarat si in voie, pentru ca e lipsita de orice meschinarie sau minciuna.

apoi mi-a sarit in ajutor cea mai buna prietena a mea (adica eu asta simt ca e pentru mine) si m-a dotat cu saci. cel mai tare mi s-a parut cand am vorbit cu pustiul ei, despre care va ziceam ca-l iubesc de mor, chestii serioase, cum ar fi notele de la scoala. si cu mare bucurie in suflet, incercam sa fiu serioasa, dar incercam in aceeasi masura sa ma pun in pielea parintilor mei, care trebuiau sa fie terbil de seriosi cand imi tineau sedinte de partid in urma nenumaratelor mele trasnai. si ma gandesc cat de mult autocontrol le trebuia pentru asta, dar si cat de tare se puteau distra. trebuie sa fi fost tare fain. ma apuca nostalgia.

am sa va povestesc la un moment dat despre ai mei, reactiile pe care le aveau in fata mea si apoi cum cred eu ca se distrau cu prietenii lor povestind taraseniile. si ma bucur ca pot sa spun acum ca nu stiu cati au avut parte de o familie ca a mea, de atmosfera in care am trait si de tot felul de trasnai.

insa, revenind la pustiul cu pricina. are el un fel de zambet…asa…cumva…eu nu-i rezist…si se distra de speech-ul meu pana cand am ajuns la argumentul suprem: bai, notele nu conteaza. da-le dracu’ ca-s doar niste semne pe hartie…important e ce-ti ramane in cap.  oricum nu merita sa vorbim de job in momentul asta, dar ia gandeste-te cum ar fi sa-ti placa de o fata si ea sa-ti dea cu flit ca nu esti suficient de destept? a? ei si sa vezi ce ochi a facut pustiul! ma umfla rasul intr-un mare fel, dar m-am straduit sa fiu sobra. dupa care am trecut la frichinit cainele. era muuuult mai fun!🙂

si atat :)) noapte faina de primavara va doresc!

2 gânduri despre „Raport despre starea natiunii…cum ar veni…

  1. ai sa razi, dar NU. interviurile nu au legatura cu sufletul. ele exista, ce putin pentru mine, doar ca sa imi aminteasca uneori ca imi trebuie si dusuri reci🙂 si atat…

    Apreciază

Lasă un răspuns

