vis

1260086573_3cc99bc902_z

Stiu ca am visat mult noaptea trecuta. Nu tin minte ce anume. La un moment dat am constientizat ca trebuie sa ma trezesc. De undeva a aparut un burete imens care mi-a sters fara mila visele si mi-a dezvaluit, aparand parca din spatele imaginilor un zid de caramida pe care era scris cu vopsea rosie ca sangele…sau poate era sange:

NU INCERCA SA FACI SA VADA LUMEA OCHII CARE SUNT INCHISI!

…no further comment!

1260086573_3cc99bc902_z

14 gânduri despre „vis

  1. :)) vorba unui prieten „pluri…ce, ma?…” „formism, ma”
    Habar nu am cine esti, dar ma bucur si imi vine sa sar intr-un picior de bucurie ca ai prapadit cateva minute sa citesti un fapt cat se poate de real si care mi-a marcat toata ziua. Si iti multumesc din suflet pentru comentariu! Vezi ca ai realizat un precedent, asa ca m-as bucura sa mai vizitezi universul meu paralel🙂

    Apreciază

  2. Iote ma ka ea….hmmmm filozofie…..hmmm asta cred ca e printzipiul simetriei…aaaa….nu este al vibratiei. Da.Il nimeri dupa ce citi ceva din Kybalion

    Apreciază

  3. O, voi prieteni preocupati de filosofia antica🙂 dati-mi doar ragazul de a-mi bea cafeaua de dimineata si vin sa ma desteptati un pchicutz asa…da nu prea tare ca sa nu fac nota discordanta:)

    Apreciază

  4. Andrei, mi-e teama ca nu am prins exact sensul vorbelor tale. Orbirea poate fi si ea cu doua sensuri: ignoranta sau cunoastere. Si intotdeauna noi avem alegerea in mana.

    Apreciază

  5. Hmmm…Miros de cafea….ultima oara cind te-am vazut ziceai ceva de un wizchi la ore tirzii….acum nici cafea nu primesc…Deh..

    Apreciază

  6. pai incepem de cu seara cu vizichi si terminam dimineata cu cafea :)) invitatia ramane valabila! ma gandeam sa se intample cand va inflori liliacul ca sa fie fain…si mai cald ca sa stam in curte🙂 oricum trebuie petrecere de casa noua. se cere chiar!🙂

    Apreciază

  7. Draga ancaf putem aplica si principiul vibratiei depinde numai de cit de bine stim sa vibram. Dar dupa o cafea si un wizichi cu redbul vibrez la frecventa maxima.

    Apreciază

  8. e o notiune din arhitectura. io tot cetesc articole pe net ca sa ma dumiresc, dar definitia exacta nu am gasit-o nicaieri. am prins io asa o idee, da nu pot sa zic ca stiu exact ce inseamna ca as minti si nu fac asta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

