fiecare metru conteaza

:)))) Ma scuzati ca rad…la cafeaua de dimineata chiar am avut o discutie despre complexul barbatilor legat de marime.
Si cu toate astea, nu despre asta voiam sa va povestesc.
De anul trecut, ceva s-a schimbat. Stateam la Corbeanca si nu ma deranja traficul. Poate pentru ca la plecare si la sosire treceam prin padurea aceea despre care v-am mai povestit…detergentul meu de suflet…Chiar ma distram teribil in trafic. Aveam tigari suficiente, muzicutza mea preferata, asa ca totul era mult mai simplu.
Odata cu mutarea in Bucuresti ceva s-a schimbat. Ma enerveaza toti tampitzii, despre care ma intreb zilnic cum si-au obtinut permisele. Retoric altfel…Ma deranjeaza mitocanii.
Si ma oboseste lupta acerba pentru fiecare metru de asfalt castigat cu greu in lungul drum pana la semafor. Simt ca imi pierd viata inutil intr-o chestie urata si asta nu-mi face placere. Si odata cu mine, toti cei din jur.
Mi-ar placea sa se inchida traficul auto, pentru o zi, in tot orasul si toata lumea sa mearga pe biciclete sau role. Macar ne-am distra.
Mai schimbi o vorba la semafor, mai dai noroc cu cafeaua, mai respiri!…mai realizezi si ca ai avut ochii legati si intre timp copacii au infrunizit.
Ce frumos ar putea fi, daca nu am complica inutil lucrurile…..
Sa aveti o zi frumoasa si sa va distrati in minivacanta ce urmeaza!

6 gânduri despre „fiecare metru conteaza

  1. :)))) am citit la barbatzi si era sa te injur. mai nu intotdeauna dupa ce calci intr-un cacat si te manjesti pana in crestetul capului e semn ca o sa fie mai bine. stai ca abia m-am spalat, dar mai tine duhoarea. o sa treaca toate. stiu asta. acum e un fel de test de anduranta.
    dar ma pregatesc sa imi iau avant.
    nu mor caii cand vor cainii!

    Apreciază

Lasă un răspuns

