nebunia cuvintelor

Pentru mine nu exista cuvinte. exista imagini de film. Cuvintele voastre au alte intelesuri pentru mine. Si alte valori. De aceea in seara asta am scris in profilul de FB, la about me: „paranoia nu e o boala, e o stare de spirit”.
Pentru cei 0,1% care inteleg 🙂 si de care ma bucur ca nebuna, in fiecare zi, ca exista, ca imi sunt alaturi si fara de care nu as fi ajuns pana aici.
Si pentru ca, iar ii multumesc lui Dumnezeu, eu nu cunosc oameni. Dar cunosc personaje si caractere cu adevarat iesite din comun.
Si mai ales pentru un om, foarte special mie, care nu cred ca stie, dar are o livada de ciresi si meri infloriti direct in suflet, tot timpul anului si care, desi nu inteleg de ce, ma suporta cu un stoicism aparte, chiar si atunci cand pana si eu ma enervez pe mine. Femeie! Macar o data, o singura data in viata ta, da-mi doua peste ochi cand te scot din sarite! Caci eu nu ma suport! Este cu adevarat singura persoana care ma ia asa cum sunt si in fata careiea, desi nu stie, ma simt foarte nimic. Cumnata-mea…

Lasă un răspuns

