1 mai

asa fain a fost la mine week-end-ul asta de nu va puteti imagina!
mai intai si mai intai m-am trezit de vineri dimineata. cunoscandu-ma, imi stiti vorba ca mare ticalos a fost ala de-a inventat zilele de luni si diminetile in care trebuie sa te trezesti ca sa mergi la job.🙂
asa ca de aproape de pranz m-a vizitat unul dintre cei extrem de putinii prieteni de suflet. am stat in curte si am facut gratare inventate la plita electrica pusa pe scara. stii sentimentul ala de BINE INTERIOR? ei bine asa a fost…am stat linistiti la povesti lasand soarele sa-si faca datoria cosmetica bronzandu-ne. muncitoreste. noi, mici si bere.
apoi au venit cea mai buna prietena a mea cu pustiul ei. cum care? v-am mai zis de un milion de ori ca e pustiul pe care il iubesc de mor! jmeker nevoie mare. ochelari de soare in trend , geaca de piele…cool tare. imi venea sa-l mananc nu alta. da in loc sa fac asta si si-i fiu simpatica, am ales calea inversa si m-am infipt in el sa citeasca mai mult. nu stiu daca argumentul meu suprem ca o sa-i spuna fetele ca-i analfabet o sa tina, dar oricum reactie a avut. iuuu si iar imi dau seama cat se distrau ai mei pe seama mea!…sincera sa fiu abia ma abtineam sa nu rad cand eram eu gigi seriosul cu copilul! tare ii iubesc!
noaptea a venit cu si mai mari surprize: m-a vizitat un foarte vechi si drag prieten pe care nu l-am mai vazut de 7 ani. am stat de povesti pana in zori si am continuat a doua zi pana acum.
mi-e bine in suflet si soarele diminetii asteia a venit sa completeze si sa energizeze starea.
pentru ca, de departe, dincolo si deasupra banilor se afla familia si prietenii adevarati. restul sunt detalii.
iar viata se compune din lucruri simple si frumoase.
doar noi suntem suficient de imbecili incat sa le complicam.
btw: la semaforul de la sfantul mina au pus flori si e asa fain!….
Buna dimineata, incepeti sa simtiti?!…

Lasă un răspuns

