simplu…

m-am ridicat din patul barbatului pe care il iubesc fara sa stie si am plecat…de ore bune haladui si revin la minele din mine…si e bine…am dansat cum n-am mai dansat demult…intr-un club in care m-am obisnuit sa vad ratati si oameni intepeniti in existenta lor de acum 20 de ani…si nu-mi pasa…plastilina…model de lucru si de analiza..
pasii imi sunt grabiti pe strazi si in goana nu-mi pot parasi mintea detaliile delicate ale arhitecturii amalgamat orientale ale vechiului bucuresti…
imi aud pasii si imi aud inima…nu ma mai doare…pur si simplu bate…nu am regrete fata de gestul facut…oricum imi era frig si strain acolo…pentru ca el nu voia sa se trezeasca langa mine, ci langa trecutul lui…eu merg inainte…uite…adimir un balcon, izolat de meschinarie, in care vad plante vii, atat de vii incat parfumul lor ajunge pana la mine…
aud in spate un tramvai…nu e primul pe care il pierd si nici ultimul care va veni…in fond…e doar un tramvai…imi vine sa si urlu…dintr-o neputinta pe care o dau la o parte. sufletul meu e plin de lumina diminetii si atat…
asta noapte a fost luna plina…poate d-aia…
iubesc dincolo de barbat, de om, ca existenta fizica implicita si asta imi da libertate…
am o unda de regret pentru impulsivitatea gestului copilaresc, poate, pe care l-am facut, dar am covingerea ca macar i-am lasat libertatea de a alege…
iar eu?…ma plimb pur si simplu prin oras…si e frumos sentimentul de care ma bucur…ma bucur ca nu-mi e sufletul alterat, ca iubesc si ca ma plimb….
si ca sunt VIE, in timp ce voi dormiti purtati de vise sau cosmaruri….ca DANSEZ pentru frumosul din mine si nu pentru voi….nu am ce sa va demonstrez si nici nu vreau asta. nu ma interesati, pur si simplu….
mi-ar fi placut ca el sa fie acolo, nevazut, in timp ce eu, cu ochii inchisi ca de obicei, dansam pentru el si pentru mine, dar asta ar fi fost mult prea frumos…asa ca m-am rezumat sa dansez doar pentru mine si el cel din gand…
si nu, azi nu o sa cada bursa! reinvatati sa va ascultati! si sa iubiti, din tot sufletul! fara trecut! doar …in fine…sper doar ca intr-o buna zi sa intelegeti…
buna dimineata voua! interiorizati-o! simtiti-o! TRAITI-O! trai-v-ar! :)))))))))))))

Lasă un răspuns

