week-end in brief

bineinteles ca mi-a fost foarte lene sa scriu. sper sa nu va fie cu banat! 🙂
dar ca de obicei, am vorbit cu voi in cap la mine, pentru ca subiecte au fost.
o sa trec in revista pe scurt, una alta, iar de maine va scriu zilnic 🙂 si frumos…sper eu 🙂
1. asa…am fost la concertul URMA in Silver Church. Frumos. Arhiplin, in ciuda pretului ridicat (dupa parerea mea) al biletelor. publicul stia toate piesele si au cantat de-au rupt sala in doua. Catrinel, ca de obicei, a uimit cu vocea ei. A fost prima ei aparitie in Romania cu Urma. Si nu m-am exprimat gresit. La Budapesta au ridicat toata multimea in picioare. Sper ca prezenta ei vocala in aceasta trupa sa fie mai puternica. Am dansat, am cantat, am avut emotii cum nu va pot spune si am incercat cat am putut sa-mi ascund lacrimile de bucurie.
2. ma enerveaza intoleranta romanilor. in mod special a barbatilor romani. au fantezii cu cate doua gagici, unii le si pun in practica, asa cum practica sexul anal si daca o femeie refuza asta atunci e proasta sau cine mai stie cum, insa la intrebarea daca ar fi de acord cu legiferarea casatoriilor intre gay (gay = homsexuali si lesbiene), raspund foarte ferm ca nu, asa ceva nu se poate. ei hai! pe bune! cu care creier judecati cand afirmati asta?….
3. cand am zis ca lipsa de reactie este tot o reactie, vis a vis de absenteismul de la vot, care nu e urmare a letargiei ci a lipsei optiunilor viabile, s-au ridicat voci care sa ma injure. si am mai zis ca acest absenteism trebuie sa determine o schimbare fundamentala de strategie si actiune. altfel, tipatul prin tacere a 80% din populatia acestei tari nu va insemna decat ca drumul spre dezastru al acestei tari, continua. si din pacate…continua. ce optiuni avem?…
4. am fost foarte mandra de Dioda ca a avut primul lui raport sexual. ce-i drept cu un scaun, dar dupa cum se uita la mine…i-am scos patul afara din casa…preventiv…care stiti boxeritze care vor sa aiba copii cu minunatul meu exemplar, dati-mi de veste. tot preventiv! 🙂 merci :))
si seara racoroasa!

2 gânduri despre „week-end in brief

  1. Fidbecuri:

    1 .Ascult URMA, te citesc si ma regasec de fiecare data in mijlocul actiunii plasmuita de tine!
    Super fain!!! Felicitari!

    2. Observatie corecta! In general barbatii sunt mai incuiati, mai plicticosi, mai redusi, mai limitati, mai inchistati, mai slabi decat „sexul slab” asa ca – „NU AI CU CINE DOM’LE!”. vorba celebrei si faimoasei reclame neaoshe la bauturi spirtoase. Oare ma intreb cine e sexul slab de creer?!

    3. Tacerea este un raspuns, ba mai mult este raspunsul pe sleau la situatia care exusta SI CARE ITI CONVINE PENTRU CA TE COMPLACI IN EA!!! Cam asta sa inteleaga alegatorul de rand din romania cand e zi de vot! Stai acasa la o berica si te scarpini pe burta din lipsa de mancare in frigider si atitudine inseamana ca TE COMPLACI IN ACEASTA SITUATIE !!!

    4. Ai devenit bunica intre timp?! Ai avut parte de nopotei?! Da de stire si daca Dioda a trecut de la scaune la femele 😉

    Sii iaaa!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

