The fall

de multa, de prea multa vreme nu am mai fost impresionata de nimic. ca si cum in interiorul meu se ridicase un zid intre mine si mine, intre mine si lume, intre mine si tot…
si totusi, in seara asta ceva s-a intamplat…
am vazut filmul „The fall” si zidul acela s-a prabusit cu zgomot. am zambit, am ras, am plans, m-am intristat si am avut reactii la fiecare secunda. si in fiecare secunda m-am regasit in copila asta de 10 ani si in reactiile ei perfect sondate de un regizor exceptional.
cu Beethoven in background, cadre filmate impecabil si din unghiuri mai mult decat destepte, cu un regizor care a reusit sa devina magician, Catinca si-a urmat calea fireasca si zdruncina, cred eu, zidul nascut in fiecare dintre noi.
este mai mult decat un film. este mai mult decat o poveste, iar catinca, este, cu siguranta, mi mult decat un copil actor.
cu toata inima si din toata inima va recomand sa vedeti „The fall”!!!!
si ma gandesc ca, darmand zidurile din noi, ajungem la noi insine si mai frumos decat atat, ajungem la Ceilalti!
dimineata placuta! darmati Zidul!

Lasă un răspuns

