fara ganduri

– Esti impertinenta si ma deochi!
Am grabit pasii. Merg pe dunga dintre sensuri. Oricum nu-i nimeni pe strada la ora asta
– Pe bune! Nu te mai uita asa la mine!
Dunga devine discontinua. Incerc sa sar si eu peste pauze. Miroase bine dupa ploaie…Frunzele stralucesc asa cum stau in unghiul asta, de parca ar sarbatori ceva. Sunt cu gandurile aiurea sau sunt aiurea cu toate gandurile astea. Ma bucur numai de ceea ce simt.
Aroganta, luna ma inteapa in ochi.
– Hei! Ce vrei?… In seara asta n-am nimic sa-ti spun. Lasa-ma-n pace!
Se ascunde dupa copaci si continua sa ma urmareasca. Saritul asta nu-i deloc obositor. Ma trezeste cumva…altfel…
Am ajuns acasa.
– Iarta-ma! Nu-s suparata pe tine! Nu-s suparata pe nimeni. Dar azi nu am chef sa vorbesc…
Imi face cu ochiul ei cel mare. Rasuflu usurata ca nu mi-am pierdut un prieten, intru in casa si mi-e pur si simplu…liniste…

6 gânduri despre „fara ganduri

  1. 😉 de ea. stii ca scriu cu litera mica….de ce ma tragi de urechi?….
    dealtfel si luna cadourilor este tot prietena noastra 🙂

    Apreciază

  2. 🙂 doamna pe asta nu am (de)gustat-o inca, astfel incat nu ma pot pronunta 🙂 dar poate povestesti tu cum e 🙂

    Apreciază

  3. norocul tau maxim este ca esti printre putinii fericiti ai societatii actuale cu o casnicie de miere. AND I REALLY MEAN IT!
    deci saptamana aia a fost luna la pachet concentrat! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

