stiu ca am prea mult in minte citatul asta din Fanus Neagu, dar de fiecare data contextul este diferit ..si de aici interpretarea:
„singuratatea ca stare a magilor, a stelelor incoltind in indicii de aur, a sperantei abdicand de la durere, e o minciuna dormind frumos in putul dintre plopi”
solitudinea e o stare pe care mi-o doresc si mi-o acord uneori. singuratatea insa, doare sangerand. cu atat mai mult cu cat se petrece in mijlocul vostru.
nu ma intreb de ce, pentru ca mi s-ar parea inutil. o tolerez totusi cu dorinta modesta de a o schimba, targ cinstit dealtfel, cu orice altceva, pastrand-o insa ca reper fundamental al fiintei mele, deja constienta ca finalul ii va apartine.

Lasă un răspuns

