comanda la taxi

– buna seara, as dori o masina pe strada x, nr.., va rog
– aaaaa, da in popa nan
– nu doamna, pe strada x, nr…, in popa nan trebuie sa ma duca
– nu! asta e numarul de telefon din popa nan
– nu doamna, din popa nan va sun de pe mobil, nu am fix, acesta este numarul de telefon de la adresa pe care tocmai v-am dat-o
– la mine apare popa nan
– nu doamna, va rog trimiteti-mi masina la adresa pe care v-am dat-o
– dar ce faceti acolo?
– sunt in vizita
– nu! uite la mine apare numarul asta de telefon pe turda
– ce-are turda acum de-a face cu ce v-am cerut eu? si deja simt ca mi se urca sangele in cap, in timp ce vocea duduii de la compania de taxi la care am sunat este deja mai sus cu multe octave
– domnisoara, ce cautati acolo?
imi vin un milion de raspunsuri in cap, imi stapanesc nervii si incerc sa raspund politicos:
– doamna, am comandat un taxi la adresa asta, vreau masina la adresa asta si gata. ce-i cu toate intrebarile astea?
-…ma rog….va caut acum masina….dar ce cautati la adresa aceea? sunteti in vizita?
– da!!!!
– bine, bine, nu va enervati, va trimit acum masina. si unde mai vreti sa ajungeti de acolo? pe turda sau pe popa nan?
nuuu! e clar! cineva isi bate joc de nervii mei in seara asta!
– doamna, dumneata trimite-mi masina ca vad eu unde ajung pana la urma!
– bun, deci in popa nan!….si ca pentru ea: oamenii muncesc si sambata si astia au timp de vizite si nici nu stiu adresele ca lumea…hmmm…
ma abtin sa mai dau vreo replica si astept cuminte sa-mi spuna in cate minute apare masina. de data asta imi spune cu o voce resemnata:
– ‘n 4 minute vine masina sa va ia din vizita sa va duca in turda!….
– in POPA NAN CUCOANA, IN POPA NAN!!!!
-mdaaaa….si-mi inchide telefonul in nas…
si nici macar unul dintre prietenii mei nu locuieste pe turda….

3 gânduri despre „comanda la taxi

  1. Nota la ce am scris:
    in seara asta am comandat un taxi, la aceeasi companie de ieri, la aceeasi adresa de ieri. si mi-au trimis masina….pe popa nan…QED!!!! :)))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

