de o saptamana…

…m-am mutat…nu am renuntat la ideea de a-i sustine in continuare pe tinerii din Popa Nan. Merita sa traiasca o viata normala in propria lor casa, fara amenintari din partea tiganilor, fara frica sa mai vina sau sa plece de acasa.
am schimbat manelele pe..fitze :)))))) e o mutare temporara pana cand o sa-mi gasesc o casa faina cu adevarat.
si rad cu lacrimi. mi-am castigat de-a lungul anilor degajarea si mi-am pastrat simtul umorului.
intr-adevar in Primaverii nu mai aud manele. intr-adevar nu e galagie, nu ti-e frica sa vii acasa si strazile sunt extrem de curate. am zis curate, ceea ce nu inseamna ca neaparat ai pe unde sa mergi ca pieton. 4×4 de toate culorile, decapotabile…expozitie auto nu gluma. parcate pe trotuare sau pe strazi, de-a lungul, de-a latul si de-a curmezisul. a dracu’ criza ca parca sunt mai multe masini noi si crashmele mai pline ca niciodata! :)))))
am caine. asta stiti. mare. si asta stiti. si dement. si asta stiti. si cainele meu, ca orice caine trebuie scos afara. si asta stiti.
dar nu stiti ca aici exista o curte in care pot sa il scot sa alerge. si nu stiti la ce interogatorii sunt supusa zilnic. si ce misto sunt planurile si contraplanurile.
in blocul in care locuiesc acum sunt preponderent oameni in varsta. mutati de o viata sau mai de curand. in blocul de vis a vis sunt preponederent tineri. curtea este comuna. inchisa, curata…in fine tot tacamul.
omul de servici s-a simtit dator, el stie cui sa raporteze ca e una noua, da’ nu stie exact unde sta, da are un caine. mare. dement. care trebuie scos afara zilnic. chiar de cateva ori pe zi.
vecinii s-au simtit datori ca in fiecare zi sa faca cu schimbul si sa ma ia la interogatorii.
io…din pacate am aia 7 ani de acasa. io…tot din pacate, sunt cam lovita cu pluta…care e mixul dintre lovta in aripa si dusa cu pluta. de la nastere. io…mai am si simtul umorului. ceea ce e nasol. le-am incurcat socotelile. le-am incalcat teritoriul.
asta in timp ce cei din blocul de vis a vis – tabara tinerilor – sunt super ok. ne salutam deja si seara cand ies sa ma joc cu Dioda, ies si ei la geamuri si in balcoane, se distreaza pe seama electrocutatului meu, mai schimbam o vorba…
ieri a iesit un mos la geam. ala mi-a pus capac. interogatoriu pe bune:
el: cine esti tu?
eu: imi place sa cred ca sunt om. dumneavoastra?
el: unde stai tu?
eu: in fata dumneavoastra. dumneavoastra?
el: stai in bloc cu noi?
eu: da
el: unde?
eu: in bloc
el: cum te cheama?
eu: scrie in buletin. conteaza?…
el: da! sa pleci!
eu: unde?
el: sa pleci din bloc! sa pleci din curte! SA PLECI, M-AUZI? SA PLECI!!!
ochii i se roteau involburat in cap. vorbea cu ura. n-am inteles de ce
el: auzi? SA PLECI!
eu: cu ce autoritate imi spuneti dumneavoastra sa plec? si cum va permiteti sa-mi vorbiti la pertuu?
el: fato, mie sa-mi spui cine esti, unde stai si cum te cheama
eu: mie sa-mi spuneti ce autoritate aveti dumneavoastra, in afara de aia ca ati fost un securist imputit?
el: EU…EU AM SA TE DAU AFARA!
nu l-am mai bagat in seama si am continuat sa ma joc cu cainele. in fond Dioda nu era de vina ca un mos cretin vrea sa moara de inima mai repede decat i-a scris Sefu’ in catastif….

4 gânduri despre „de o saptamana…

  1. Bre doamna, la ritmul in care te muti si multitudinea zonelor pe care le alegi, estimez ca in vreo 5-6 luni vom fi vecine de scara… Poate chiar si de palier ?

    Apreciază

  2. io sincera sa fiu, sper sa nu-mi cobesti ca te lovesc! :)) oricum am o chestie cu drumul taberei…asa ca nu cred ca vom fi vecine decat in eventualitatea ca te muti tu :))))))
    oricum trebuie sa recunosti ca am o viata dinamica. si sincera sa fiu, nici nu as putea trai altfel. sunt foc si ard la intensitate maxima. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

