am citit sau nu!?!…

bai da…buna intrebare…chiar am citit cartea aia? pe bune! ca am citit -o calda, pe nerasuflate. mi-a dat cu virgula. am baut un whisky ca se cerea si m-am culcat. a doua zi de dimineata n-am mai baut whisky. am baut o cafea. si am mai citit-o o data.
si am mai citit-o de cateva ori in zilele urmatoare.
Suzan nu se joaca cu cuvintele. le da o plasticitate aparte si le incalzeste ea cumva ca apoi le intinde in toate partile, de parca ar fi plastilina. si apoi te pocneste cu ele fix intre ochi de ramai in poziti ede statuie multa vreme. si apoi, de parca asta nu ar fi suficient, pune ceva in cuvintele alea, numai ea stie ce, ca se intampla de iti transforma creierul in sfredel si cand in sfarsit crezi ca ai ajuns undeva, iar te pocneste intre ochi cu o noua perspectiva si tot asa pana cand te face sa intri intr-un univers paralel. eu una m-am simtit destul de paralela cu acel univers paralel o saptamana intreaga. si imi ardea creierul. am simtit nevoia sa ies afara si sa alerg sa-mi potolesc arsura, dar ma loveam intr-una de cuvintele ei.
si la un moment dat a venit revelatia, dupa o saptamana de nesomn si nebunie. Suzan nu trebuie „citita”. Lasa-te in voia simturilor. Te vor ghida perfect. Nu citi! Simte!
Deci spune-mi tu, am citit „Sau nu”…?….

Lasă un răspuns

