prostia fara granite si fara durere

am avut o saptamana incarcata si nebuna. pentru cei in tema, da, mi-am recuperat masina..adica tot in service e, dar macar nu e furata…sau ma rog…a fost adusa inapoi…pana mea…exista. asta e important.
am ajuns acasa sfarsita de oboseala, m-am asezat cu laptopul in brate sa vaz ce s-a mai intamplat in lipsa mea si constiincioasa cum sunt am zis sa verific si spamurile din gmail ca mai intra si mailuri ortodoxe din greseala.
si gasii raspuns de la o companie la care am aplicat. ea, compania, din olanda. tara cu multe lalele si iarba legala. si mailu era scurt si concis de la o tanti, care cred ca e de la resurse inumane si fara creier ca mai peste tot in lumea asta corporatista.
si mailu suna asa: sunteti constienta ca ati aplicat la o companie olandeza, din olanda?
ei pana sa raspund la mail, ca nu puteam sa nu raspund la asa o provocare mi-au tunat prin cap j-de mii de replici…de la:
– femeie, diferenta dintre noi doua este ca io nu dau mailuri dupa ce fumez iarba
– eram constienta, da’ acu m-ai bulversat cu totul
– nu mai fuma fata draga ca cauzeaza
– companie olandezaaaaa?…din olandaaaaa????? …daaaaaaa!!!!…..
si pana la chestii cu conotatii sexuale legate de rude de gradul 1.
pe de alta parte, compania respectiva si respectabila este de origine franceza si da, are birouri in mai multe tari printre care si olanda, deci da!
asa ca i-am scris si mai delicat decta prevede legea am intrebat-o daca ma-sa traieste si apoi sa alerge ea cu batistutza in maini la sefi si sa-i intrebe daca are voie sa mearga libera pe strazi. si daca da, sa se duca. pan’ la dracu, ca o chem io cand se face ora de culcare.
evident ca nu ma astept sa primesc vreun job de la compania cu pricina. da e la fel de evident ca m-am dumirit ca io acolo nu vreau sa lucrez. desi….ar fi o provocare!
asa ca am ajuns la concluzia ca in marile companii, peste tot in lume, aia de la resurse umane sunt absolut imbecili. o tagma pe care io una as starpi-o.
si da ba! voi astai de resurse umane care cititi asta, nu numai ca ma doar in cur de opinia voastra de cacat, dar va si invit sa ma pupati undeva. si nu ma refer la frunte!
puneti dracu mana si invatati si faceti ceva pa lumea asta! ca de lepre e plin, dupa cum se vede!

Lasă un răspuns

