gandesc cu voce tare

astazi, Andreea, mi-e ridicat o noua tema de gandire la fileu. se refera la postul cu madam asta din amsterdam despre care am scris.
problema a fost pusa asa si, sper ca am inteles corect: te-ai pozitionat deasupra ei si ai judecat-o.
sincer, nu ma gandisem nici macar o secunda la asta.
incerc sa dau filmul inapoi. prima reactie la citirea mailului a fost ca mi-a cazut fata. am si auzit zgomotul pe podea. la a doua citire am scris cu lacrimi. si dupa ce am terminat de ras de una singura, am blincanit-o pe net pe Cristina si ne-am hahait impreuna minute bune.
ce vreau sa spun este ca nu mi-a dat nici o secunda prin cap ca o judec, desi acum imi dau seama ca asa am facut, dar pot sa va spun ca am ras cu lacrimi si de aici si articolul de pe blog. continuare a rasului, practic.
de fapt, cred ca nu m-am gandit ca o judec pe fiinta aia din simplul motiv ca intotdeauna fac intai misto de mine si de reactiile mele si apoi de cei din jurul meu si de reactiile lor. si pana acum mi s-a parut un joc fain.
acum privesc un pic din alta perspectiva si sincer, imi pare rau!…

Lasă un răspuns

