mi-am amintit din nou

nu stiu ce am facut sa merit tot ce mi s-a intamplat, dar stiu ca ii voi multumi toata viata lui Dumnezeu ca am primit.
era in urma cu 10 ani, de Sfanta Marie. terasa la motoare. o seara extrem de calda de octombrie. fusese concert cu Johnny Raducanu. placuta vremea, fain concertul. am ramas in continuare la povesti. incetul cu incetul lumea se retragea catre casa, caci urma o noua zi de luni.
Johnny a venit la masa noastra. mai eram 3 oameni. si povestile frumoase au continuat. timpul disparuse. intrasem in alt univers.
la un moment dat Johnny a vrut un pahar de lapte cald. eram om de eveniment, asa ca practic nimic nu era imposibil. dupa mai putin de jumatate de ora m-am intors cu paharul cu lapte cald. nu spusesem unde plec de fapt. surpriza a fost placuta si a meritat un ” sa traiesti, copile” din partea lui Johnny. de fapt asa mi-a spus tot timpul, de cand il cunosc.
si povestile au continuat si timpul a continuat sa nu mai existe. nu il mai ascultam pe Johnny. il sorbeam si voiam sa nu inceteze sa povesteasca.
nu mai stiu cine s-a uitat la ceas si s-a trezit ca eu mi-s si-un pic Marie si m-a urat. Johnny m-a pupat pe frunte, ca un parinte si m-am simtit in al noualea cer. apoi s-a ridicat incet de pe scaun si a plecat in teatru. am crezut cu totii ca s-a dus pana la toaleta.
dupa o vreme s-a intors, numai el stie de unde, cu un contrabas. m-a privit cald si mi-a zis: „n-am mai pus mana pe contrabas de 20 de ani, dar in seara asta simt nevoia sa-ti cant tie, Copile”.
am simtit ca nu mai am pamant sub picioare, ca aerul nu-mi e indeajuns si ca voi zbura pana la stele.
si in seara aceea de septembrie, Johnny a cantat …mi-a cantat…a cantat zeilor…pentru prima data dupa 20 de ani, la contrabas.
ne-au prins zorile pe terasa si de fapt atunci nici nu a fost noapte…
asa emotii am avut foarte rar in viata, iar amintirea asta e atat de pretioasa pentru mine, incat nici o avere din lume nu o poate intrece.
si mi-as dori pentru voi, ca macar o data in viata sa aveti sansa sa simtiti ce am simtit eu in acea zi!
sa aveti o saptamana frumoasa! 🙂

Lasă un răspuns

