„daca ti-e teama de moarte, inseamna ca ai o viata care merita traita”

…e doar o replica dintr-un film pe care l-am urmarit in seara asta…mi-a ramas intiparita in minte si mi-am dat seama cu bucurie ca asta e si raspunsul la postul anterior.
ce faci cand stii? stii si gata. asta inseamna ca ce e frumos exista nealterat in interiorul fiecaruia dintre noi. poate ca sunt momente de umbra, dar umbra este doar absenta luminii in toata splendoarea ei si nu inseamna nicidecum ca ea nu mai exista.
iar daca stii, inseamna ca ceea ce e in tine poate fi readus la lumina. doar consteintizand acut momentul prezent si valoarea lui, momentele grele pot fi depasite.
da. aveam dreptate de cate ori imi spuneam ca viata e frumoasa. si da, aveam dreptate de cate ori spuneam ca lumina din interiorul fiecaruia dintre noi este singura cale prin care omul poate face orice isi propune si ce isi doreste.
cel putin la mine a functionat pana la un moment dat. pana cand, luata de un val de umbra, am uitat prezentul.
bine ca mi-am amintit! 🙂
uite ca mi-a disparut nodul din gat!

Lasă un răspuns

