ramas bun…

Trebuia sa scriu despre altceva azi…
Doar ca azi voi dezvalui marea mea relatie, caci nu stiu om mai fericit decat mine in viata.
Am primit tot si am oferit atat de putin… Am ras si am plans cu tot sufletul, am parcurs universuri nebanuite, am crescut si am zburat.
Azi insa va incepe restul vietii mele in care cele descrise vor trai in amintirea mea.
Inchid ochii si incerc sa imi dau seama ce simt. Imi ard obrajii de darele lacrimilor. Si ce mai simt? Egoismul meu: a plecat…a plecat pentru totdeauna!… Imi dau seama ca sunt egoista si asta ma intristeaza. EL, nu a fost niciodata egoist. Poate ca de cele mai multe ori m-a pus inaintea propriei lui familii. Poate ca de multe ori suferea enorm. Dar eu nu am vazut niciodata acest lucru. Eu ma bucuram ca primesc totul si continuu.
Ma simt vinovata? Nu. Nici un pic! Ma simt privilegiata ca am primit neconditionat toate starile omenesti posibile, ca El m-a facut sa vad dincolo de cuvinte si sa plutesc in lumi minunate.
M-a crescut, mi-a oferit iubire si caldura.
Eu..i-am oferit atat de putin…
Nu pot sa leg mai multe cuvinte acum.
Ii mai pot spune: te iubesc din tot sufletul meu si fii sigur ca tot bunul si frumosul pe care mi le-ai oferit in viata, vor ramane vii!
Eu…spectatorul din ultimul rand…TE  aplaud pentru ultima data…

Lasă un răspuns

