am jucat la loto!!!:)

gasesc o agentie pe 1 mai si intru. de loto. agentia.

barbati de toate varstele, cu fete preocupate si haine gri.

eu, in geaca rosie, cu un zambet de jur imprejurul capului, sarind intr-un picior.

priviri contrariate, disturbate, intrebatoare…ma rog…priviri…

ma duc la singurul ghiseu liber si razand cu gura pana la urechi zic: stiti, azi implinesc 36 de ani si m-am hotarat sa joc pentru prima data in viata mea la loto. ma puteti ajuta?

si din nou priviri. de data asta stupefiate.

si pauza de respiratie colectiva. imi zic, astia parca ar fi un singur organism duplicat in mai multe corpuri si rad curasul copilului fericit de ghidusia facuta.

doamna de la ghiseu, cu ochii bulbucati si fara capacitatea atat de umana de a articula sunete, imi arata un alt ghiseu si bate cu un pix pe un teanc de formulare.

intreb: e vreo regula sau completez numere cum am eu chef? aceeasi doamna fara sunete imi face un semn confuz circular cu mana prin aer, din care eu inteleg ca am liber sa ma joc cum am eu chef. (am invatat eu de la Andreea ca atunci cand Mercur e retrograd avem probeleme de comunicare si am zis ca de la asta o fi, oricum nu mi-am batut capul cu gandul asta)

si brusc toate numerele dispar. unde? habar n-am, erau pe foaie. acum nu mai sunt. si eu ce pun? am inchis ochii si am ales la plesneala.

merg la alt ghiseu si-i inmanez vanzatoarei biletul, mandra tare de isprava mea, cu un gest de victorie suprema si incredere in sine. si intreb: nu va suparati si cand este extragerea? iar stop respirator in toata agentia. deci eram monument de prostie. m-am intors cu o privire de printesa rusinata si am zis tuturor: stiti, azi am implinit 36 de ani si joc pentru prima data la loto. fetele lor m-au facut sa izbucnesc in hohote de ras. vanzatoarea imi raspunde minunata de doza mea majora de ignoranta: maine, donshoara, maine!

aham…

iau biletul si razand urez o zi minunata tuturor. brusc se intampla ceva si vanzatoarele (3 bucati erau) s-au transformat: griul de pe fete le-a disparut topit in zambete de buna dispozitie. m-am luminat si mai tare. „sunteti minunate cand zambiti!”

si-am plecat fericita!

acum insa: am o dilema: ce-am facut cu biletul de loto? stiu sigur ca l-am pus intr-un buzunar, dar nu mai e.

eu cred ca asta a fost un bilet de facut miracole. si azi am facut unul mic: am adus zambete pe chipurile obosite ale unor necunoscuti.

si imi zambesc mie insami fericita🙂

4 gânduri despre „am jucat la loto!!!:)

  1. ba da. dar acum cica sunt 2 extrageri – una joi si una duminica.:)
    ai gasit cumva biletul meu? era un bilet frumos…ca o bicicleta galbena🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

