pentru ca

mi-am prins urechile in site, desi am importat ce era pe blogul asta pana acum si pentru ca nu am nimic special de spus, dar am chef sa va povestesc, uite ca revin la pagina asta:)

ANALOGIA

am fost de curand invitata de un tanar domn (in varsta lui de 12 ani) la patinoar. nu puteam sa refuz, pentru ca mi-e unul dintre cei mai dragi si nazbatiosi prieteni.

asadar m-am pregatit sufleteste pentru o gasca de copii (6) catzarati pe patine si cu chef de joaca.

ajungem. buluc de oameni. totul e ca in padure. care pe care. si pe langa, dar din nefericire si pe gheata.

back in time: acu 25 de ani – patinoarul din braila: reguli de conduita postate mare cat capu’ prostului peste tot. monitori peste tot – te ajutau sa inveti sa patinezi, dar mai ales supravegheau ce se intampla pe gheata. daca nu respectai vreo regula erai penalizat cu iesire de pe gheata de la 10 minute pana la iesire definitiva sau chiar interdictie sa mai vii pe acolo, in cazurile grave. mai schimbau si sensul de mers sa nu se ameteasca oamenii ca de la iarba. si patinoarul era dublu fata de orice patinoar din bucuresti, ca dimensiuni. la finalul fiecarei serii aveaqu masini speciale care intrau si curatau, refaceau si lustruiau gheata prevenind astfel accidente, facand din patinaj o placere. dar asta era acu 25 de ani, intr-un oras amarat de provincie…..

aaa…si muzica: acu 25 de ani, mai sus numitul patinoar – muzica pe care iti faceaplacere sa patinezi si mai ales sa vrei sa inveti sa dansezi pe gheata. acum: hip hop, rap si alte cacaturi sinistre.

bucuresti prezent: am fost pe mai multe patinoare pana la asta de care povesteam acum- aceeasi poveste. muzica valma, se merge in acelasi ritm, nu exista reguli de conduita pe gheata (pustii nu au de la cine invata), nu exista monitori, daca te lovesti nu exista medic (real, nu un bou beat si tigan care se da el medic, da nu stie nici sa se semneze), in general golanasii fac legea pe gheata si nu conteaza care sunt efectele.

ni vi se pare ca la o scara mica seamana cu romania?…..

sucees la patinat!:)

2 gânduri despre „pentru ca

Lasă un răspuns

