povestea bradutului de care am uitat in postul anterior:)

De Craciun, Cristina s-a hotarat sa cumpere brad. Ei si?…o sa imi ziceti….big deal!…

Pai e big deal, pentru ca ea a decis:

1. sa ma scoata din casa in care ma ascund ca intr-un cacoon

2. sa cumpere un brad foarte viu. bradul viu, e bradul viu. bradul foarte viu, e bradul in ghiveci. ete, vedeti ca p-asta n-o stiati?:)

Si-a luat ea brad foart viu si l-a impodobot foarte frumos. Frumos inseamna numai cu globuri. Foarte frumos inseamna cu suflet. 🙂

Si bradul si-a facut datoria: l-a adus pe Mos Craciun, a adus bucurie si traieste bine merci.

Pana azi a trait in ghiveci. De azi insa, in urma excursiei in Templu, foarte viul brad si-a gasit o noua casa. Cea mai potrivita. Potrivita era intr-o gradina. Cea mai potrivita e intr-o gradina, in Templu, la muntele prietenilor nostri. 🙂

Tot ce mai lipseste, este sa il botezam ca de-acum e si el un foarte viu brad – om in toata firea si viitor paznic de nadejde al Templului.

Ceva sugestii?

Nuuuu nu ma puneti pe mine sa aleg un nume, ca uite asa mi-am botezat actualul caine Dioda, pe prietena lui Dioda – Alifie, broasca testoasa Titi si….am un foarte lung sir de exemple 🙂

Si daca nici la strigatul asta de ajutor nu sunteti sensibili, atunci inseamna ca ….inseamna ca nu sunteti foarte prieteni.

Am zis!:)

2 gânduri despre „povestea bradutului de care am uitat in postul anterior:)

  1. asta-i fel de za bodigard de la chisinau :)))))) notat numele.
    cine mai are idei sa pofteasca de-amu, ca iar v-a luat-o Andreea inainte!:)))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

