bruiaj

azi am lasat toate lucrurile si mesajele exterioare sa-mi invadeze mai mult sau mai putin violent, creierul.

botezatu ameninta ca-si distruge fufa blonda. dovada clara a masculului de tip mioritic. pe principiul „eu te-am facut eu te omor”. altul care nu intelege ca atunci cand esti persoana publica ai nevoie de un manager de imagine. el zice tot. tu te recuperezi dupa stres. so go bote! du-te si ma lasa!

popii de la biserica s-au simtit azi insultati din doua motive – primul e ca am vorbit cu tante de la lumari sa duc niste haine de dat de pomana, pentru ca mi-a zis ca are cui sa le dea, ca-s suficiente familii nevoiase in cartier; si al doilea ca am indraznit sa le spun ca m-am apucat sa citesc Biblia si ca as vrea sa fac o lista de intrebari cand voi termina de citit, sa ma lumineze in anumite privinte. Gresit. In afara de faptul ca nu au folosit termenii de dobitoaca si proasta, in rest asta e mesajul pe care l-am primit de la ei. Si inca unul ca bonus: ei nu au timp sa stea de vorba cu mine. In tampenia lor, ei nu au inteles ca eu nu merg la biserica asta pentru ei, ci pentru ca sunt prea lenesa sa merg la alta. Si ca eu merg la biserica pentru ca acolo, cand nu sunt slujbe si alea pocite, eu imi recreez foarte bine creierul si sufletul. Dar, cum suntem in Saptamana Mare, eu zic doar ca pacatul lor sa fie. Eu ma simt linistita si impacata.

Ciutacu e consilierul lui Serghei. Doua lepre. Serghei cu background solid de copil dement al unui fost demnitar de rang inalt din clica lui Ceausescu, care, datorita sistemului isi permite in continuare sa fie asa si Ciutacu, un Paturica cu toate „calitatile ” la purtator. So skip!

Ciresul vecinului a inflorit azi.

Si da, sigur ca a fost o noua zi in care am fugit din nou miseleste de …mine:)

dar macar mi-a iesit :)))))

maine nu mai scap, deja azi adica, pentru ca va fi soare.

si soare va trimit si voua, cu tot sufletul.

hai pa!

Lasă un răspuns

