Mitica Popescu

mitica popescuAm avut sansa si onoarea de a-l intalni pe actorul Mitica Popescu. Si am avut ocazia sa merg la ultimul sau spectacol de la Teatrul Mic – Colonia ingerilor.

„…m-au scos la pensie…”…mintea mea nu intelegea in secunda aceea cuvintele acestea.

Cum sa fii…actor pensionar…sau scriitor pensionar…sau filosof pensionar…sau…designer pensionar?….Pur si simplu mintea mea nu cuprinde chestia asta. Si ma revolt din nou.

Si? Cui foloseste?

„…din 73 de cand sunt la Mic, nu am suspendat nici o repetitie si nici un spectacol, oricat de rau m-as fi simtit…si astia ma scot la pensie…”

Grozavia cuvintelor a provocat un adevarat cutremur in interiorul meu.

Bun, inteleg ca in situatia acestei crize, tuturor ne e rau, mai mult sau mai putin, dar rau si ca tot ce facem e sa dam din gura, dar sa nu facem nimic….dar asta mi se pare prea de tot…Oare chiar atat de nemernici sa fi ajuns? Noi toti. Eu, tu, voi, noi…….Chiar atat de NEMERNICI?!!!!

Atat de nemernici incat sa fi trecut prin epoca anihilarii valorilor inainte de ’89 si sa o continuam? Cum sa invete tinerii ceva? Si de la cine? De la noi? De la niste nemernici care lasa aceste lucruri sa se intample si sa nu facem nimic?

Va intreb, pentru ca de curand, cand plina de revolta am spus ca ies in strada, mi s-a spus ca as fi o nebuna si nimic mai mult si probabil mi s-ar mai alatura inca 10 ca mine. Si? Ce am castiga? Am schimba ceva? In mod sigur nu.

Si cu toate astea, exista solutii. Sigur ca sunt radicale. Dar exista!

„…am fost detinut politic, deci as putea sa fac sa nu ma scoata la pensie, dar mi-e prea scarba….sa nu ma lase sa joc…pffff…..niste impostori”

Asa m-am simtit si eu, pentru ca pur si simplu ma simt neputincioasa. O impostoare.

Voi cum va simtiti? Bine?….e bine atunci….Va doresc succesuri!

Eu una insa, nu am de gand sa stau cu mainile in san! M-a durut prea mult conversatia avuta cu maestrul Mitica Popescu.

Lasă un răspuns

