Mai m-am gandit: il votez pe Oprescu :D

Azi am avut o zi lunga in care m-am mult am stat in masina, prinsa in trafic. Am ajuns acasa si mi-am consumat putina energie ramasa taind (din nou!) vita de vie care chiar isi face de cap pe vremurile astea si creste ca din apa.
Si-asa….mai m-am ganit. Dom’le io chiar il votez pe Oprescu daca mai catindeaza! Ziua de azi mi-a dovedit ca este un primar sub…til, care realizeaza educatia intr-o maniera subti…la. Pe bune!
Chiar credeti ca era nevoie ca reparatia strazilor sa dureze 6 luni? Si credeti ca dupa ce se va termina va dura mai mult de 3?…Nu…Si asta din doua motive:
1. pentru ca ne-am strica reputatia de oras in care strazile sunt varza 9 luni pe an
2. femeile (soferi sau pasageri ) din acest oras ar fi muuuuult mai putin fericite.
Nu-i asa ca la punctul 2 nu va prindeti unde bat? Pai azi m-am prins si eu ca Oprescu asta e mare smecher, dom’le. Chiar kinky as putea spune.
In conditiile in care studiile arata ca in Bucuresti 1 din 5 barbati este impotent si 1 din 3 barbati este steril si ca femeile au o incarcare mult mai mare la job decat barbatii, intrucat traim intr-o sociatate prin traditie misogina, Oprescu, acest mare geniu, a inventat strazile vibrator.
Si pana acum erau gropi peste tot. pentru ca printre gropile alea se mai putea si circula, el a inventat sistemul „de refacere” al strazilor, realizand adevarate hartoape si deloc locuri pe unde mai poti circula.
La primele sus numitele hartoape, te enervezi si injuri. La un moment dat obosesti sa stai incordata in scaun. Si mai e si cald ori ploua foarte tare. Si cumva, zici: fie ce-o fi, ca nu mai am nici putere sa ma enervez, sa injur si sunt si obosita dupa atata amar de alergatura, job…na fiecare cu programul sau. Si odata cu relaxarea in scaun, parca nici nu mai e asa de nasol. Pentru descoperi leganatul prin hartoape. Nici nu stii cand iti vine cheful de viata si de nebunii. Dar unde naiba nebunii, cand stii ca ma faci cel putin o ora pana in punctul in care trebuie sa ajungi. Daca e dimineata si te duci la job e cam nasol ca trebuie sa-ti scoti musai din cap cheful de nebunii. Ca doar te duci la job. Daca e seara…hmmmm….parca, parca
V-am zis io ca e cu schepsis toata povestea cu strazile. Mare smecher Oprescu asta.
Important e ca in timp se creeaza reflexul si…si mai departe va imaginati voi:)
Deci, domnilor, daca dragele voastre se intorc acasa cu un zambet larg pe fata, nestresate sa nu intrati la banuieli. Sunt doar strazile vibrator cu dedicatie de la Oprescu😉
Il votez si-mi iau avion.

2 gânduri despre „Mai m-am gandit: il votez pe Oprescu :D

  1. Acu’ pe cine votezi?!

    Pai efectul strazilor e valabil si la dus l servici, dis de dimineatza .. esti numa bun/buna de f***t de catre colegi, sefi, shefutzi si alti agarici cu 2 sau 4 picioare care se plimba dintr-un birou in altul cu sau fara treaba😉

    Regretatul Gica Petrescu ar trebui sa schimbe titlul si versurile celebrei melodii „Casutza noastra cuibushor de nebunii” in „Masina noastra cuibushor de ghidushii” :))))

    PS: Oare difera efectul de la masina la masina?!? Ma explic mai bine: fata lu’ tata EBA in „gipanul” 4×4 simte altceva/diferit fata de ceea ce simti tu in masina ta?!

    Apreciază

  2. Da’ ce treaba am eu cu Eba? La mine lucrurile sunt mai simple: pe mine ma f…EXCLUSIV cine vreau eu si in nici un caz sefi, colegi si alti agarici. :))
    dar strazile….ohhh strazile….din 12 luni, 9 se repara strazile. de douaj de ani. aceleasi strazi…nu poti spune ca viata nu are dinamica aici🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

