am tras cu urechea

ieri ma vanzoleam prin curte si aud urmatoarea frantura de conversatie intre doi copii, aflati la joaca, pe strada:
„nu ma mai joc cu tine, pentru ca nu esti de rasa!”
„cum adica…de rasa?…”
„adica …de rasa, adica, inseamna sa te comporti si sa vorbesti elegant. si tu nu esti de rasa. cred ca mama are dreptate: rasa se simte de la o posta. ramai cu bine, drag fost prieten”
raman intepenita la auzul acestor cuvinte. deschid poarta, gasindu-mi de lucru cu cateva fire rebele de iedera. sa tot fi avut vreo …10 ani …pustii cu pricina…
am zambit in sinea mea si am intrat in curte cu o respiratie adanca si eliberata de ceva nevazut.
si-atat.

2 gânduri despre „am tras cu urechea

Lasă un răspuns

