oameni frumosi

Surpriza mare si frumoasa am avut acum cateva zile cand am primit invitatia de a tine un curs de branding la o companie care face lucruri serioase, de oameni mari: solutii integrate pentru industrie (software).
Emotii nu va spun cate am avut si inca mai am.
Am inceput luni.
Oamenii astia mi-au devenit dragi imediat. Frumosi ca oameni, frumosi ca profesionisti si foarte normali. In cel mai bun sens al cuvantului. Adica isi vad linistiti de treaba lor, pe care o fac foarte bine, spre lauda lor, nu au ifose si false pretentii de smecheri. Va spun, sunt FRUMOSI!
In companie domneste o atmosfera dupa care eu una am tot tanjit in ultimii ani: armonioasa, calda. Oamenii se poarta frumos si nu fals diplomat, nu si-o trag pe la spate ca sa piarda timp pretios sau sa fie distrasi de la ceea ce au cu adevarat defacut. Pur si simplu isi vad fiecare de treaba lui, nu au microfoane peste tot si nu se tem sa vorbeasca deschis unii cu altii. Daca vreti e o atmosfera calda de familie. Mie una imi vine sa imi pun halat si papuci de casa …asa…ca stare interioara.
Si cu toate ca sunt oameni cu doctorate, in domenii cum ar fi inalta tehnologie, robotica industriala si alte cate si mai cate, au un entuziasm fantastic si o pofta de invatat de m-am speriat nu alta.:) in sensul bun, din nou 🙂
imi place foarte mult ceea ce fac, imi plac acesti oameni, imi place aceasta companie, imi plac entuziasmul, profesionalismul si seriozitatea….
ce mai, m-am indragostit de o companie, fie ca va vine sau nu sa credeti!
sper ca si lor sa le placa de mine ( macar putin), dar mai ales ma rog sa am capacitatea sa le transmit informatii care le vor fi utile in viitor si dragostea mea pentru acest domeniu.
si atat….chiar daca nu am fost coerenta va rog sa ma iertati, oboseala acumulata isi cam spune cuvantul. dar e asa de bine sa fii obosit si fericit!

4 gânduri despre „oameni frumosi

  1. saru mana Ama! imi doresc sa fie asa…mi-ar placea adica:) sper sa fie bine totul. am muncit mult sa fac cursul asta si cel mai mult am pus o gramada de suflet in el. d-aia nu am mai avut vreme de nimic altceva. stiu ca sunt restanta prietenilor cu telefoane si cafele, dar sunt convinsa ca o sa vina o vreme si pentru asta 🙂

    Apreciază

  2. La cat de frumos vorbesti despre ei si despre atmosfera din firma, ma astept ca multe lucruri bune sa se intample pe parcursul celor 2 saptamani de curs. Iti tin pumnii!

    Apreciază

  3. Merci Mirela! Fiecare zi e o noua provocare pentru mine si fiecare zi imi place din ce in ce mai mult. Doamne ajuta! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

