artisticaraie vs artisti

Vecin cu mine e un sculptor. Nu i-am vazut lucrarile, nici macar nu i-am retinut numele. Niciodata nu retin nume. Probabil ca ii merge bine. Locuieste intr-o vila in stil maur, are mai multe masini (dintre care una 4×4), e singurul om de pe strada cu care am o relatie decenta, in sensul ca ne salutam cordial si ne intrebam din cand in cand de sanatate, cu zambetul pe buze. Am 4 vecini in total. Cu unul invat lectia rabdarii, iar pe restul nu-i cunosc. Ca atare, consider ca am un scor bun.
Nu l-am vazut niciodata ametit si cu atat mai putin beat.
Consider ca e un om fain ori cel putin asa imi pare mie, un artist de succes din moment ce isi permite acest stil de viata.
Ma duc in cap la mine si caut. Ce am adunat ca informatie in ultimii ani despre artistii romani (indiferent de zona artei in care activeaza)?….
Pai sa vedem…
In primul rand muuuuulllllttttt alcol.
2. Oameni fara cuvant, duali etc. Exceptiile confirma regula.
3. N-au legatura cu arta, dar e frumos sa se ascunda in spatele „boemiei” ca sa se salveze: ca sunt alcoolici, ca sunt depravati, ca sunt vai mama lor ca oameni, ca, in esenta, nu au nici o legatura cu arta.
4. Ca vecinul meu imi confirma, ca si cei cativa buni si dragi prieteni din domeniul asta, ca artist inseamna altceva.
Imi dau seama ca e valabil pentru orice alt domeniu de activitate. De la management la ce vreti voi. Si imi mai dau seama, ca cei valorosi sunt din ce in ce mai putini, pe cand „artistii” din ce in ce mai multi.
Ma intristez si fac ce fac de obicei intr-o astfel de situatie: imi cumpar o planta vie (cu radacini adica). De aceea am foarte multe plante. Macar ele sunt vii, sunt adevarate, fac doar bine si, in general, imi dau puterea sa CRED si sa merg mai departe.

Un gând despre „artisticaraie vs artisti

Lasă un răspuns

