2 (doi) ani

…atata implineste blogul meu, astazi.
L-am inceput ca o premonitie a ceea ce avea sa urmeze, nebanuind insa, amploarea.
Am inceput sa scriu din dorinta de a starni zambete, amintiri, reactii si poate, ca viata nu inseamna doar preocuparile materiale si mici. Am inceput sa scriu pentru ca simteam nevoia sa reincep ceea ce lasasem neterminat cu multi ani in urma.
Nu stiu cat am reusit. Stiu ca fiecare zi mi-a dat energia pentru a continua.
Am primit multe comentarii pe mail si pe FB, poate din teama oamenilor (altfel nejustificata) de a comenta pe blog. Pentru fiecare cuvant in parte m-am bucurat si ma bucur, pentru ca fiecare cuvant mi-a dat energia de a exista.
Am aflat cu surprindere ca articolele mele calatoresc copiate pe mail, fara link, dar asta nu-i o suparare. Fiecare om face cum poate.
Cu o surprindere si mai placuta am aflat ca oameni la care nu ma asteptam, citesc, cel putin din cand in cand, cele scrise aici si, mai mult decat atat, ca oameni pe care nu ii cunosc, se opresc si ei la randurile mele.
Nu stiu cum as putea sa va multumesc tuturor. Va imbratisez cu sufletul si sper sa simtiti asta!
Sa scriu e tot ce mi-am dorit mai mult in viata. Fiecare semn al vostru conteaza pentru mine enorm! Dar pana sa am curajul de a „scrie serios” (adica de a scrie carti) mai e drum lung de strabatut.
Am emotii, asa ca o sa inchei aici aceste randuri, ca sa nu incep sa bat campii. 🙂
VA MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 gânduri despre „2 (doi) ani

  1. Asa…cam pe la ora asta m-am apucat de scris…:) acum, dupa doi ani am 11200 de „citiri” si sunt cel mai fericit om din lume! asa…ca sa stiti ca sunt fericita datorita VOUA! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

