Guns N’ Roses

Cand eram mica ascultam o gramada de muzici, dar imi amintesc cu siguranta cand cantam impreuna cu cei de la Guns n’ roses, impreuna cu colegii de scoala, visand ca pentru noi „knock, knock, knocking on the heavens door” va fi cand …(cand vreodata?!!!) in Romania nu va mai fi comunism…eram niste copii…ce naiba sa fi stiut noi atunci?…lalaiam asa…pe bulevardele cu tei, in drum spre casa…si visam…mooooaaaammmmaaaa cum ar fi sa ajungem si noi la astfel de concerte?…
Mai am un pic pana la 37 de ani si in seara asta am fost la concert. Ce conteaza ca organizarea celor de la D&D a fost un esec si toata lumea isi punea mainile in cap (si nu ma refer aici la bietii oameni, platitori de bilete, cam vreo 22 de mii…)?… Ce conteaza ca au stabilit ora de incepere a concertului la 21:00, chiar daca stiau ca avionul cu trupa nu va ajunge mai devreme de 22:30?…Ce mai conteaza ca trupa…nu mai e trupa de pe vremuri?
Eram acolo si dansam, chiar daca sunetul a fost prost. Eram acolo si imagini vechi imi apareau in fata ochilor: cantatul cu colegii (a se citi urlatul pe strazi), enervarea alor mei cand dadeam la maxim „ampliful” si ca vinilurile cu ei erau ascultate over and over again, de-mi facusem vecinii rockeri, iar pe parinti ii scoteam din minti, cand lacrimam pe november rain la prima adiere de indragosteala din viata mea, asta era prin clasa a VII-a…cand ma „indragostisem” eu de un coleg de facultate de-al lui frate-miu….si cate si mai cate…
Am dansat cu drag, cu furia copilariei, cu lacrimile adolescentei incatusate de speranta ca vremurile acelea se vor termina, cu nostalgie, cu prezentul… cu totul si cu toate. Am cantat si am tipat. Am fost eu cea din fiecare an adunat pana acum si m-a durut in cot si de organizare si de frig si de actuala trupa ori prestatie.
Recunosc insa, ca m-au nedumerit cateva momente: chitaristul care a cantat celebra melodie Pink Panther si momentul in care s-a cantat Pink Floyd. La astea mi-a dat cu mare virgula….
Si iar, cu toate astea, am fost acolo pentru amintirile acestea care probabil voiau sa fie retraite. Si ma bucur ca am atat de multe amintiri cat altii nu au in mii de vieti, pentru ca fiecare secunda pe care o parcurg se transforma intr-o amintire care inseamna ceva. Si cu asta ma consider un om foarte bogat!

Un gând despre „Guns N’ Roses

Lasă un răspuns

