Intrebari si distractie despre deciziile de marketing si nu numai

Azi toata ziua am citit articole interesante pe linkedin. Am descoperit niste grupuri foarte misto si chiar am savurat si comentat.
O intrebare lansata de un american mi-a sugerat sa ma joc prin capul meu cu reclamele noastre. Intrebarea lui era: daca ai de facut un brief creativ care este prima intrebare pe care i-o lansezi clientului? raspunsurile au fost dintre cele mai variate si scoteau in evidenta realitati din diferite piete prin perceptia celor care comentau. Fara sa stau prea mult pe ganduri eu am zis ca as intreba clientul daca in researchurile pe care le face cauta cu adevarat, adevarul despre brandul lui sau cauta doar chestii care sa ii confirme propria parere despre brandul sau (din experienta proprie am comentat asta).
Dincolo de asta, la un moment dat, facand o pauza de citit, am „rasfoit” cateva posturi tv d-ale noastre.
1. Campania Raugh. Pe vorbele domnuluimostenitor aflam noi ce chestii minunate fac ei pentru oameni. Vizualul din spatele domnului cu pricina insa a creat conflictul povestii. Distrandu-ma in continuare, nu mi-am pututretine gandul: daca Raugh imi arata un copac in care cresc la un loc banane, struguri, portocale, mere , ananas si ce mai vreti voi si imi zice pe gura despre naturaletea sucului, eu nu pot sa-i banuiesc ca ma cred proasta. Deci am pe vorbe un claim sipe imagine adevarul. Ca sucurile lor sucks! Adica sunt din prafuri si / sau organisme modificate genetic. Deci pas naturalului, skip Raugh. Nush cine e agentia lor, dar le multumesc pentru mesaj. Macar stiu sa nu cumpar Raugh vreodata. Dar as fi curioasa care a fost intrebarea pe care a lansat-o agentia – clientului :))))
2. Campania Perwoll: Asta e o campanie care imi ridica parul in cap. Ma intreb daca exista natiuni mai proaste ca gaina. Nu ma pricep eu la oamenii de pe planeta asta, dar mi-ar placea sa cred ca nu sunt imbecili. Ori cand vii tu, onor client si-mi arati doua maimute care se duc la un spectacol de balet cu perwolu’ in poseta sau si mai rau, cand pe plaja cu iubitul, descopar ca se uita dupa o tante si apoi scoate perwolu din buzunar (ceea ce ma duce cu gandul ca ori e bi ori e gay) incep sa ma intreb mai client cam ce vrei tu sa imi comunici mie, un muritor de rand? Daca ma iei cu nush ce valori, stai sa iau un antivomitiv caci altfel si tu m-ai convins ca nu-ti iau produsul de pe raft si de-ar fi sa ma duc spal ca il epoca de piatra, la rau (n-am diacritice, e vorba de apa curgatoare).
3. Una foarte tare distractiva este prospectul de la cremele de fata de la Nivea, oricare dintre ele. Undeva, scrie asa ” se intinde pe toata zona naso-labiala si se maseaza usor pana intra in piele”. Cum nu toata lumea e medic, tin sa fac o precizare pentru tot poporul consumator: „zona labiala” de care se face vorbire, este nu aia la care va ganditi cu totii, ci zona gurii. :))) Insa, le-as invita pe duduile de la marketing, mari profesioniste, sa mearga intr-un supermarket si sa se duca la un nea Gogu si sa-i recomande una din cremele Nivea cu care sa se dea in „zona naso-labiala” :))))))))))) Uau ce m-am distrat! Va doresc succes Nivea ladies!!!!!:))))))))
Pe voi ce va mai distreaza? Ca poate data viitoare facem o lista cu intrebari pentru clienti. Ce ziceti? :))))

4 gânduri despre „Intrebari si distractie despre deciziile de marketing si nu numai

  1. Nu stiu daca ai observat, dar 2 dintre cele 3 branduri sunt austriece si 1 nemteasca.
    Oare limba germana are efectul asta asupra publicitatii?

    Apreciază

  2. stii bine „problemele” mele legate de austrieci :))) „romania nu e o piata” si altele …nu cred ca limba lor are o problema. ea e doar un rezultat. sa traduci mot a mot „pix” este o demonstratie vie a aberatiei impinse la extrem. si evident ca eu ma prefac ca nu inteleg ca ma provoci la comentarii acide in public :))))
    Vive la France! :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

