Carmol vs Carpati

Dragelor si dragilor am vazut in seara asta spotul pentru Carmol si nu am putut decat sa rad in hohote. La modul cel mai sincer. De la mine, cei care au gandit campania au o mare bila alba.
Cu atat mai mult cu cat mi-am amintit de o intamplare de acum multi ani.
Din cand in cand, mai ales dupa o perioada plina, obisnuiam sa facem, toata gasca, un tur de cluburi sa ne spalam creierii. Era supapa noastra pentru a putea rezista si merge mai departe. Sigur ca juniorii din publicitatea de astazi nu au nici cea mai vaga idee cum e sa stii la ce ora te duci la job, dar niciodata sa nu stii cand si, in cazul meu ( care mai si bateam tara in lung si in lat) daca te mai intorci in viata. Alea au fost vremuri tare faine pe care la modul cel mai sincer niciunul dintre cei sub 30 de ani nu au cum sa le inteleaga la adevarata lor valoare.
Sa revenim la turul de craciumi.
Intr-un astfel de tur, desi parea o noapte ciudat de linistita pntru noi, pentru ca nu aveam chef sa dansam pana ni se rup picioarele din solduri, ci doar sa fim in mijlocul galagiei si sa stam cat de cat de vorba, peisajul uzual a fost perturbat de o echipa de promoterite.
Va jur ca in primele secunde am ramas cu totii muti. De uimire. De soc. De ….teribil.
Femei mai urate ca alea rar ti-e dat sa vezi vreodata in acelasi loc si in acelasi moment. Niciuna nu era mai inalta de 1,60 si niciuna mai slaba de 80 de kile pe un picior. Cu parul lung, musai, nearanjat. Nefardate. Cateva aveau chiar si cosuri.
Va spun, era un peisaj de filme horror.
Purtau ciorapi negri care in loc sa subtieze, parca evidentiau si mai mult picioarele diforme, mai ales ca fetele erau ajutate si de fuste foarte scurte. Fustele semanau ca model cu fustele de chelnerite.
Pentru a completa imaginea de cosmar, purtau tricouri albe, cu o tenta usoara de nespalat.
Imprimeul de pe tricouri insa ne-a asezat pe toti in capul creierului mic. Era poza de pe pachetele de tigari Carpati.
Dupa ce dadeau de cateva ori din plete, „fetele” veneau in mod special la baieti, incercand sa-si ia zambete cat mai languroase, care, in contextul dat, va imaginati ca nici coma alcolica nu ar fi putut sa le dea crezare ca-s din zona aia.
Dupa ce mai scuturau de cateva ori din sani, facandu-i pe toti sa se tina cu mainile de burta, intrebau cu voci la fel de suave ca intreaga lor infatisare:
” – Nu vrei sa facem schimb de tigari?”
Si in socul general, pana sa poata omul sa articuleze vreun sunet cat de cat uman, fetele inlocuiau pachetele de tigari ale oamenilor din locatie cu cate un pachet de Carpati, apoi plecau cu zambete de nimfe care tocmai au zapacit marinarii si treceau la urmatoarele victime.
Am ras cu lacrimi in seara aia si da, am fumat Carpati in aminirea anilor de scoala cand trebuia sa ne ascundem la buda sa fumam, cu riscul ca, daca ne prind profesorii, trebuie sa varuim respectivele bude.
Sigur, nu ne-am gandit si ca a doua zi urma sa incercam din rasputeri sa vorbim normal la job.
Atunci cred ca am inventat vorbitul pe post-its.
Si a fost fun vreme de cateva zile, dupa care, cam toti am recurs la leacuri babesti de dresul vocii.
O campanie de comunicare neconventionala care, din pacate a fost floare cu care nu s-a facut primavara, disparand astfel un alt brand romanesc, insa care a deschis calea pentru o alta campanie care a creat ceva mai multe valuri: Snagov – „Nu mutumesc, le am pe ale mele.” Tot din pacate, o alta floare cu care nu s-a facut primavara, dar macar a facut ceva valuri.
Si acum vine Carmol. La mai bine de 10 ani dupa. Nu stiu daca in spate sunt aceiasi oameni. Sper doar sa nu fie doar o furtuna intr-un pahar cu apa, deoarece conceptul in sine e generos si poate fi dezvoltat pe foarte multe directii si se pot scoate multe din el. Si mai ales, e o gura de aer in publicitatea romaneasca din ultimii ani, care putea ingrozitor a ghena. Impreuna cu celelate doua guri de oxigen din toamna asta, se fac 3. Hai ca e de bine!
N-am gasit spotul pe net ca sa il postez, dar cu prima ocazie o sa-l adaug acestui post.
Brava mai baieti!

5 gânduri despre „Carmol vs Carpati

  1. 🙂 Pisico, ma bucur de vizita si ma bucur ca te-ai distrat. Sa vedem cum dezvolta conceptul in continuare (daca o vor face) sau va fi o alta floare cu care nu se face primavara nici la toamna! :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s