Va multumesc!

Doamne iti multumesc pentru fiecare zi a vietii mele, pentru fiecare lectie, pentru fiecare intamplare , pentru fiecare om, pentru ca sunt, pentru ca respir si ma bucur de viata, pentru…pentru TOT!
Azi…azi am invatat ceva de la un copil autist.
Stiti ce e autismul? Va spun eu foarte superficial: sa traiesti in universul tau si sa nu ai de-a face cu exteriorul decat in rare (aproape imposibile momente) si putine momente.
Azi am invatat de la un copil autist cum e sa te bucuri de viata, asa cum e ea, la modul suprem.
Si m-am simtit mica si insignifianta pe langa acest copil.
Si nu pot decat sa spun: Doamne iti multumesc pentru TOT ceea ce am si ce am putere sa traiesc!
Atat…nu sunt in stare de mai mult…
Decat poate sa va spun inca o data: va iubesc dragii mei prieteni, din toata inima!

Lasă un răspuns

