Guilty as charged: Daniela Nicolae

Daniela imi e prietena pe FB. I-am dat accept pentru ca aveam prieteni seriosi in comun.
O prezenta discreta si faina.
Daniela e guilty as charged pentru serile mele faine. Pacat ca nu are o emisiune care sa se potriveasca mereu si cu momentele mele de stat in trafic.
„Colectia de jazz” este nu doar o emisiune in care asculti jazz de foarte buna calitate. „Ochiul” atent al Danielei selecteaza cu grija piesele, iar vocea placuta iti strecoara in creier informatii, fara ca macar sa iti dai seama.
Cred ca si ea e zana!
Linkul asta: http://www.romania-muzical.ro/articole/art-index.shtml?c=571&g=21
va duce direct in arhiva emisiunii si puteti asculta cand vreti si aveti chef si-o sa-mi dati dreptate!
Multumesc Daniela!

Lasă un răspuns

