Amestecate

Stiti deja evenimentele politice si mondene de la noi, precum si ingrijorarea fata de catastrofele din Japonia.
Rugaciunile si adeziunile, ca si revoltele se fac in retelele sociale. Stiti si asta.
Dar sa va zic una pe care nu o stiti. Am iesit dupa miezul noptii sa cumpar paine si tigari. Am ajuns la supermarketul deschis non stop de pe Maria Rosetti.
Parchez si observ in treacat masina politiei, cu organele in interior, cum ar veni. Intru. Plin ochi. De curve. Hei! Chiar nu glumesc. Erau vreo 4. De toate dimensiunile si varstele. Si erau d-alea adevarate. Evit sa ma holbez prea evident la ele, desi ma impingea curiozitatea, dar m-am gandit ca tre’ sa ies vie de acolo.
Imi fac cumparaturile, observand si cam ce produse le tenteaza pe „doamne”, platesc si ies.
(Nota catre marketingi si publicitari: astea sunt in target pentru fmcg, desi nu ati comunicat niciodata cu ele, desi e simplu! V-ati putea imagina ca va adresati Elenei Udrea, de exemplu :))) )
Ceva imi spune sa nu plec din fata supermarketului. Si sa stiti ca bine am facut.
Dupa putin timp, creaturile …adica „doamnele” am vrut sa spun, iertata-mi fie oboseala de la aceasta ora, ies si ele gurese ca vrabiile, incarcate de sarsanale (inca un pont pentru marketingi si publicitari: au cumparat doar produse extrem de scumpe) si s-au indreptat hotarat catre masina politiei.
Am vrut sa ma frec la ochi sa fiu sigura ca sunt treaza, dar nu puteam ca ma tineam cu mainile zdravan de volan de ras.
Au deschis portbagajul masinii de politie, au aruncat sarsanalele nonsalant si s-au aburcat in masina cu pricina, mai inghiontindu-se, mai razand, oricum nerabdatoare sa intre musai toate 4 in spate.
Si-au incaput.
Apoi au plecat in tromba. Si in noapte.
Am mai stat un pic sa-mi sterg lacrimile de ras si m-am indreptat catre casa.
Ma gandesc ca maine sa sun si eu la politie sa-i chem sa puna umarul si sa ma ajute la mutat…..oare or veni?…..:D
Sh-atata! :))))))

Lasă un răspuns

