Povara de a fi „CINEVA”

Acum cateva minute am avut o discutie foarte faina cu Dioda.
Era foarte agitat taman in momentul in care eu imi faceam rezumatul zilei.
M-am intors catre el. A devenit foarte atent, mi-a facut cu ochiul ca pot incepe. Nu era mare lucru de zis…
– Dioda, astazi am avut amandoi o zi frumoasa, plina si reusita…
A dat dintr-o ureche, semn ca ma aproba intru totul. Apoi a redevenit atent. Nu e obisnuit cu speech-urile scurte. Sau cel putin, nu din partea mea.
I-am zambit larg si am continuat pe un ton foarte calm si cald
– …dar acum, CINEVA,trebuie sa se simta si sa faca si ceva curatenie.
A scos un sunet de mi-a sfasiat sufletul si apoi a continuat cu o voce aproape umana:
– eu ma simt….obosit…
s-a intins langa mine si confirmarea a venit in nanosecunda urmatoare printr-un sforait puternic.
Are dreptate si el. Sunt CINEVA. Din nou! Mereu!
Grea povara….:)
Hai somn lin voua, ca eu am de facut curat! :))

Lasă un răspuns

