cuvinte simple

In seara asta am realizat un lucru uimitor. L-as putea numi de la extaz la agonie. As putea-o numi, ca e vorba de o perioada.
Am pierdut toate valorile materiale. Brusc. In 24 de ore.
Dar mi-am dat seama acum, ca in acesti doi ani de la acea intamplare, in viata mea s-a produs un lucru aboslut uimitor: am castigat enorm.
In primul rand niste lectii extrem de valoroase de viata. Sigur ca am avut tendinta la inceput sa ma gandesc: bine si nu se putea decat the hard way?…Bai…poate ca nu…poate ca asa sunt eu construita.
Am castigat niste prieteni fantastici. Si am intalnit oameni noi, curati si frumosi care mi-au devenit prieteni.
Stiti ca va spuneam la un moment dat ca am lucrat cu niste evrei care imi scosesera par alb cu replica ‘pe bani poate oricine” asa ca am descoperit in astia doi ani ca fara bani poti face mult mai multe lucruri uimitoare. Si mai ales, ca se poate sa faci lucruri minunate si fara bani. Si am mai descoperit ceva: ca cei care cred ca facand lucruri prin intermediul banilor te pot inrobi sub o forma sau alta, nu fac decat sa se insele amarnic. Spiritul nu poate fi inrobit de valori materiale. Te pot ajuta, dar nu te pot inrobi!
In seara asta am primit un sms. Acum multe ore deja. De atunci am stat mai mult intepenita. Un sms simplu si atotcuprinzator: „iti multumesc, om drag”.
Si dincolo de tot ce am spus pana acum, am realizat ca nu am trecut degeaba prin viata, desi opinia materialistilor ar fi, probabil, cu totul alta.
E cel mai frumos premiu, e cea mai frumoasa recompensa.
Si eu va multumesc Oameni dragi care ma inconjurati cu dragoste!

Lasă un răspuns

