Mai m-am gandit io! Da’ am doo dileme si nevoie de ajutorul vostru!

..in fine..un fel de a spune „gandit”…da mi-am zis si io in capul ala mic cat portocala ca ajunsei la o varsta (alta in fiecare an) si nu lasai nimic notabil in urma mea. Ce sa insemne ” a face bine”, ” a forma”, a…d-alea…serioasele…
Si-atuncishea mai m-am gandit io cumva ca tre sa imi gasesc nisa. Da ce te faci daca nisha mea e un fel de strutzo camila?
Pai …E o strutzo camila!
Ca se face ca iau io chestii destepte de la altii mai destepti ca mine, le lipesc bine (n-am bani de lipici, da cine are o bruma de varsta isi aminteste de celebra vorba „scuipinol”), le mai pun un pic de sclipici, da’ numai daca trebuie si gata. Om ma fac!
Colajul meu se compune din:
1. Elena Basescu. Pai cum de ce ma? Pai ati fost voi, vreunu dintre astia de cititi ce zic eu p-aci, sa aduceti vreo schimbare notabila in limba romana? Pai nu. Voi nu, adica. Ea da. Deci hai pa si succesuri va doresc, ca pe asta am antamat-o eu.
2. Elena Udrea. Haida si la asta va mirati? Pai nu ca e ordinara si curva! Nu la aspectul asta m-am oprit. Da’ cati dintre voi ati reusit sa faceti pana acum vreun proiect de branding pe 8 sute de mii de euro dintr-un foc? Ha?!…Deci mucles ca si pe asta am antamat-o!
3. Victor Ponta. Nici acu n-ati ghicit, nu-i asa? Pai sa nu termini liceul decat dupa multi ani si atunci la seral (Doamne iarta-ma ca era sa scriu la SRI) si sa devii presedinte de partid fara sa fii gay desi esti sub o aripa protectoare de orientare incerta, e o mare realizare.
Hai pe bune ca nu va pricepeti!
4. Sorin Ovidiu Vantu. Pentru ca el demonstreaza cum se pot taia costurile de intretinere si hrana, adica fix esentialul in societatea asta asa de macinata de criza. Pai cand il (a)bate criza, se mai duce o tura la parnaie. Cazare si crapelnita moca. Iaca!

5. Gadea. Pentru ca desi nu gandeste, face rating, deci face bani, deci facand bani devine director de post.

5 bis ca nu stiu ce comanda e asta de o dadui mai devreme. Autostrada Soarelui. Pentru ca desi are gropi, desi acopera milenii de istorie cu o nesimtire crasa, ea exista, chiar si incompleta, chiar si pentru nepotii nepotilor nostri.
Deocamdata atat.
Cam asta ar fi strutzo – camila.
Dilema 1:
Desi daca ma uit in buletin stiu ce nume am….totusi… cum sa ma cheme?
Dilema 2:
Fiind combinatia intre oameni si femei si o autostrada, ce sex ar trebui sa am?
Dilema 3:
Asa…si acum …what?!….

4 gânduri despre „Mai m-am gandit io! Da’ am doo dileme si nevoie de ajutorul vostru!

  1. :))) Hai sa raspund pe rand:
    1. Numele suna a gigi duru…dar e o prima varianta. Multumesc :))
    2. Cum sa scrii ma la sex: incert?…nup. tre sa fie o chestie clara.
    3. Pai nu zisei ca tre sa ma fac om si sa las chestii in urma mea si sa alea…sa devin un model pentru sotzietate? :))) So….what? meaning to do next :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

