In vizita :)

Prietenii mei sunt foarte misto. Fiecare luat in parte si in gasca.

De departe cea mai tare gasca este COP. Si pe langa faptul ca ei sunt misto, au nebunia de a demonstra ca poti trai in casa cu 2 pisici si un caine. Si pot! Ei! Eu abia ma descurc cu Dioda.

Pana nu demult nu le deosebeam pisicile. Cum nu numai ca nu tin minte nume proprii, dar mai am si darul de a da porecle, eu le botezasem pisicile (in cap la mine, evident) – Nebuna si Trapeza. Nebuna pentru ca n-are toate tiglele pe casa, iar Trapeza pentru ca era foarte grasa si cand se aseza in fund avea forma de trunchi de piramida.🙂

Dupa o serioasa cura de slabire, acum madamele arata (pentru mine) la fel. Na si mai deosebeste-le.

Da io zic asa. intrati voi pe blogul Cristinei ca o sa vedeti mult mai multe acolo:

http://cristinao.blogspot.com

Si pana atunci luati de va distrati cu poze din seara asta:

Distractie faina!

4 gânduri despre „In vizita :)

  1. Intr-adevar, nu mai pot fi deosebite fizic. Doar cei ce le cunosc bine isi dau seama ca una are ochii mai verzi si alta ochii mai portocalii. Dar credeam ca e destul de clar din comportament ca cea care bea din ibric e Luna-Nebuna si cea care sta si se uita e Pisi-Trapeza.🙂

    Apreciază

  2. ce usor ti-e tie sa vorbesti asa! :))) de parca io ma uit in ochii lor sa vad care e mai verde si care e mai portocalie.
    daca esti asa tare, zi care ma batea aseara pe umar, ca io nu mi-am dat seama :)))))))
    asa ca de aia am postat blogul tau, ca sa te dau in fapt, in mod public :)))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

