Ilinca, ilincismele si dilema varstei

Abia cand ma uit cat au crescut copiii prietenilor mei realizez ca am patit un accident: m-am facut om mare.

In buletin nu ma uit, ca el minte. E scris de altcineva.

Insa de o vreme, cel mai bine ma simt in pielea mea cand citesc: http://ilincisme.blogspot.com

Ceea ce va doresc si voua!🙂

6 gânduri despre „Ilinca, ilincismele si dilema varstei

  1. citind blogul tau, am impresia ca trisez un pic soarta: trag putin, putin de tot cortina sa o vad pe ilinca mare. si ma bucur de ce vad🙂
    merci!

    Apreciază

  2. Uaaaaahhhaaaaaaahhhaaaaa! Tu esti mandra mama posesoare de norocul numit Ilinca? Hai ca am cazut pe spate.
    In primul rand pentru impartasirea Ilincismelor!!!
    Si-apoi….poti sa trag tu de coltul cortinei, ca eu inca nu m-am hotarat sa ma fac om mre si cand m-am facut eu om mare eram zeita, asa sa stii! :)))
    Bun venit si sa stii ca ma bucur ca ai patruns in universurile mele paralele!:)

    Apreciază

  3. Sa stii ca sint cu ochii pe tine🙂

    Mi-au placut „amelie-smele”: nu m-am hotarit sa ma fac om mare/ cand m-am facut eu om mare eram zeita, asa sa stii!
    La multi ani si tie!

    Apreciază

  4. Multumesc din suflet! Si pentru cuvinte si pentru urari, desi cand o sa implinesc eu cinci ani o sa ma gandesc daca ma fac tren sau avion ca sa vad toata-toata lumea. Pana atunci calatoresc asa cum vezi si in lumea reala si in universurile mele.
    Pana atunci, inca o data La multi ani Ilincai si sa va bucure mereu!
    Poftiti in vagoane, va rugam! :))

    Apreciază

  5. Pai io abia astept fluturasul roz. Ca o sa il rog sa ma plimbe si pe mine prin regatul sau si sa-mi arate si sa-mi povesteasca toate minunile. Si eu o sa ii arat o comoara.
    Vise placute si voua!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

