Is cal

Asta-i tot din categoria „lojica infantila”. Aviz seriosilor: dati skip ca va pierdeti vremea.

Azi m-am prins io ca-s cal cu totu’.

Pana cum imi placeau caii si cainii. Cel mai tare. Dintre toate animalele. Si de departe.

Da in seara asta am dat peste o poza cu o imagine care arata zodia mea. Jumate cal , jumate om.

Cand aveam io ‘fo douaj de ani mi-a zis cineva ceva de genul „ai sa vezi tu ca dupa treij de ani te potolesti, ca atunci o sa fie mai pregnant ascendentul zodiei tale”. M-am speriat, sincera sa fiu. Cum sa ma potolesc? Pai…pai n-as mai fi eu!

M-am linistit repede caci am cautat pe net cum poti sa iti calculezi ascendentul.

Si m-am dus fluturand steagul victoriei la acea colega (care io cred ca era invidioasa) si i-am declarat: io nu ma mai fac bine niciodata. Ea uitase conversatia cu zodiile, asa ca m-am simtit obligata sa-i dau refresh la memorie.

Acum cu poza sagetatorului in fata, va zic si voua ca sunt cal cu totul.

Pai daca sagetatorul e jumate cal si jumate om, cum e unu (io, adica una) care e sagetator cu ascendent in sagetator, daca nu cal pe de-a-ntregul?…

Nah….

Lasă un răspuns

