Declaratie

Eu NU AM FOST copil!

EU SUNT!

4 gânduri despre „Declaratie

  1. Aici am niste comentarii:
    1. eu nu ma joc vesnic, ca mai am si alte chestii de facut si apoi eu nu sunt vesnica 😛
    2. n-aveam cum sa binevenesc in ceva ce SUNT :))))))
    In rest toate bune si frumoase 🙂

    Apreciază

  2. Mate, eu cred ca nu ai citit corect ce am scris eu. Si mai apoi ce am scris si incomentariu: ca nu ma joc mereu, pen’ca mai am si alta treaba. asa ca vez’ de drum ca acush vine craciunu’ , dupa aia martie samd :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

