atat…:)

252742_220202644666368_100000299038559_849092_4443505_n

Puiu are niste ochi dinauntru cum rar mi-a fost dat sa vad.

In drum spre festival i-am aratat luna. Mi-a zis ca o sa ploua cel mai probabil, destul de des, pana la sfarsitul lunii pentru ca „nu tine apa”.

Samantza mea de contrazicere a iesit la lumina. Evident ca am dat un argument pueril, dar nu e relevant.

La festival ne-am raspandit care incotro si ne-am adunat laolalta, fara sa ne dam o mie de telefoane si fara sa avem panici ca nu ne vom gasi.

Puiu. Puiu face niste poze absolut senzationale. Are el ceva si stie o gramada.

Singur nu povesteste niciodata nimic, am bagat eu de seama. Dar daca il starnesti iti zice niste povesti si niste experienta, de ajungi acasa, te uiti in oglinda, iti dai doua palme si te intrebi pe ce naibii lume ai putut sa traiesti pana in ziua aia.

Puiu mai si picteaza. Si picteaza misto.

De pub nu zic nik. Ce sa va zic? Ca STIE frate?!!!!!! Si ca ma enerveaza ca juniorii astia care au doar fitze nu pun mana sa invete. Si de la Puiu chiar au ce invata. Dar cum zicea, de pub nu zic nik. Nu zic ca aia e de meserie si io acum vorbesc de timp liber.

Na-va poze fara photoshoape! Iar daca mai vreti sa ma vedeti intrati pe cristinao.blogspot.com

Atat…:)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „atat…:)

Lasă un răspuns

